LeaseLink zrealizował pierwsze transakcje leasingowe dla klientów Raiffeisen Polbanku

Raiffeisen Polbank

Transakcje są wynikiem nawiązanej kilka tygodni temu współpracy w ramach której LeaseLink – firma z branży FinTech – dostarcza usługę leasingu klientom Raiffaisen Polbanku. Współpraca ta jest pionierskim rozwiązaniem nie tylko w sektorze usług leasingowych, ale także w polskiej bankowości.

 

Firma LeaseLink w ubiegłym roku zasłynęła na polskim rynku unikalną ofertą, która na dobre zrewolucjonizowała całą branżę leasingową. A to wszystko za sprawą autorskiej aplikacji LeaseLink za pomocą której przedsiębiorcy mogą płacić leasingiem niczym przelewem za zakupy środków trwałych zarówno w sklepach online jak i offline.

Współpraca między Raiffaisen Polbankiem a LeaseLinkiem jest oparta również na innowacyjnej  technologii, dzięki czemu w całkowicie zautomatyzowany sposób klient sam obsługuje proces leasingowy bezpośrednio w aplikacji FinTechu.

Pierwsze transakcje cechują się niezwykłymi jak na branże leasingową parametrami operacyjnymi –  średni czas oczekiwania na decyzję kredytową i dokumenty umowy wyniósł 3 minuty, natomiast średni czas liczony od momentu zapoznania się przez Klienta z ofertą do zapłaty za zakupy dla dostawcy wyniósł 24 godziny.

Informacja zwrotna jaką otrzymaliśmy od pierwszych klientów obsłużonych w ramach współpracy z naszym nowym partnerem potwierdza, że doświadczenie klienta jest całkowicie odmienne niż to z którym miał do czynienia przy transakcjach z poprzednim leasingodawcą. Do nas klient nie przychodzi po leasing, on po prostu płaci LeaseLinkiem za swoje zakupy tak jak przelewem –  mówi Wojciech Kazimierski współwłaściciel i prezes zarządu LeaseLink.

LeaseLink jako jedyny leasingodawca na świecie realizuje transakcje 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.  Ponadto firmę na rynku leasingowym wyróżnia nie tylko unikalny sposób procesowania transakcji, ale także ich dystrybucji. Opiera się ona na kanałach online takich jak własna strona internetowa oraz włączenie do  metod płatności w e-sklepach, a także kanałach offline w dowolnym punkcie sprzedaży partnera oraz programach White Label. Tylko w przeciągu roku blisko 2 tysiące partnerów w e-commerce i punktów stacjonarnych dodało LeaseLink jako metodę płatności, a skorzystało już tysiące klientów-przedsiębiorców.