Getin Fleet, spółka z Grupy Getin Noble Bank, działająca na polskim rynku CFM od lipca br., udostępniała nową usługę klientom sektora MSP: leasing mobilny. To propozycja skierowania do przedsiębiorców, którzy cenią sobie optymalizację kosztów w firmie, wygodę oraz kompleksową obsługę i stały dostęp do użytkowanych samochodów.
Leasing mobilny oferowany przez Getin Fleet to kolejna opcja finansowania pojazdów, skierowana do małych i średnich przedsiębiorców. Jest to optymalna propozycja dla firm, które nie chcą angażować swoich środków finansowych na zakup aut firmowych, a jednocześnie zależy im aby płacić jak najmniej za rzeczywiste zużycie samochodu. Getin Fleet oferuje możliwość wynajmu nawet jednego samochodu.
– Wynajem długoterminowy do tej pory skoncentrowany był głównie na korporacjach i dużych przedsiębiorstwach. Coraz częściej jednak na wynajem floty decyduje się sektor MSP, któremu ta usługa pozwala m.in. ograniczyć znacznie koszty administracyjne – mówi Tomasz Ślepowroński, prezes Getin Fleet. – Nasz propozycja leasingu mobilnego to połączenie udogodnień, jakie niesie ze sobą leasing, przy jednoczesnej gwarancji stałości kosztów serwisowych – dodaje.
W leasingu mobilnym klient ponosi koszty związane jedynie z płatnością za rzeczywiste użytkowanie pojazdu. Wykup używanego samochodu jest możliwy, ale nie jest obligatoryjny, a jego cena ustalana jest z góry i zapisana w umowie. Istotnym elementem usługi jest stały dostęp do pojazdu. W przypadku szkody komunikacyjnej, klient otrzymuje samochód zastępczy na czas trwania naprawy. Dzięki pakietowi obsługi serwisowej zawartej w ofercie leasingu mobilnego klient ma gwarancje stałych kosztów serwisowych. Zakup dodatkowych opon zimowych czy ubezpieczenia może być także rozłożony w miesięcznej racie. Klient nie musi poświęcać swojego czasu na zarządzanie obsługą samochodów – wszystkie czynności wykonuje za niego Getin Fleet.