Legenda piwa w nowej reklamie

– Koncepcja reklamy jest odpowiedzią na międzynarodową strategię marki Pilsner Urquell, podkreślającą między innymi prymat tego pierwszego pilsnera w historii jasnych, złocistych piw. Motywem przewodnim spotu jest ukazanie wyjątkowości nie tylko samego piwa, ale i ludzi, którzy jako pierwsi potrafili w sposób niestandardowy spojrzeć na jęczmień i chmiel. To również opowieść o wyjątkowości spojrzenia na inne z pozoru banalne rzeczy i odkrywanie drzemiącego w nich potencjału. Tylko ludzie wyjątkowi potrafią tak patrzeć, potrafią dostrzec więcej – powiedziała Ewa Spychała, Brand Manager marki Pilsner Urquell w Kompanii Piwowarskiej SA.

Spot przygotowany przez londyńską agencję Ogilvy&Mother można obejrzeć w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV4, a także w TVN7, TVN24, TVN Turbo, TVP3, Discovery, National Geographic, Ale Kino i Canal+.

Część końcową filmu, przedstawiającą butelkę i kufel piwa Pilsner Urquell, przygotowała natomiast poznańska agencja Wideopen we współpracy ze studiem filmowym Odeon. Reżyserem spotu ze strony agencji Ogilvy&Mother był Mehdi Norowzian, zaś muzykę skomponował Jarosław Lublin.