Lekka i łagodna – Nowa Prima Śniadaniowa

Nowoczesne opakowanie produktu opracowała agencją TO z Poznania, która w swym projekcie najtrafniej oddała zalety produktu, łączącego w sobie zalety kawy naturalnej i zbożowej. „Ciepła kolorystyka nowej etykiety podkreśla zarówno lekkość i łagodność Śniadaniowej, a nowy logotyp jest zdecydowanie bardziej nowoczesny” – powiedział Tomasz Piasny, senior brand manager

w Przedsiębiorstwie Prima S.A.

Charakter etykiety odnosi się bezpośrednio

do najważniejszego dla konsumentów kawy, porannego momentu konsumpcji. Dodatkowo na nowej Primie Śniadaniowej znalazła się również ikona wyraźnie informująca o zawartości kawy zbożowej w produkcie, na którą składa się jęczmień, żyto oraz cykoria. „Odmłodzenie marki oraz dostosowanie jej wizerunku do obecnych trendów panujących na rynku opakowań było głównym powodem zmian na etykiecie Śniadaniowej” – podkreślił Tomasz Piasny.

Zmianie uległ również kształt słoika, a decyzja

ta została podyktowana wymogami produkcyjnymi.