Platforma Allegro – lider polskiego rynku e-commerce – rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej „Lepiej Kup Teraz”. Od 20 września w wybranych stacjach telewizyjnych i w Internecie pojawią trzy 15-sekundowe spoty ponownie w zabawny sposób obrazujące tradycyjne zakupy w centrach handlowych.
„Karnisz”, „Automat” i „Game over” to kolejne trzy historie, które w przewrotny sposób prezentują wyższość zakupów internetowych nad tradycyjnymi. Kampania Allegro, która pojawiła się na ekranach telewizorów 20 września, po raz drugi wykorzystuje sytuacje „z życia wzięte”, by obnażyć niedoskonałości zwykłych zakupów, a wszystkich „ciężko doświadczonych” odesłać do miejsca, w którym kupowanie to wygoda i oszczędność czasu – na www.allegro.pl. Reżyserem wszystkich spotów jest Tomek Matuszczak.
Spoty reklamowe serwisu przez 6 tygodni będzie można zobaczyć w Polsacie, Polsacie Sport, Polsacie2, TVN, TVN7, kanałach tematycznych TVN, TV4 oraz w stacjach AT media i Discovery Channel.
Najnowsza kampania Allegro będzie miała swoją odsłonę również w Internecie. Video pojawi się na You Tube, Onet.pl, Interia.pl, a także na platformie Iplex, VOD, Ipla oraz w sieci Arbomedia i w komunikatorze Gadu-Gadu.
Kreację kampanii telewizyjnej ponownie przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising z Poznania. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Tandem Taren-To. Kampanię online w całości przygotował dział marketingu QXL Poland.
Źródło: QXL Poland sp. z o.o.