Leszek Niedałtowski prezesem Polskiej Izby Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych

„W działalności Izby chciałbym położyć szczególny nacisk na promowanie i upowszechnianie standardów corporate governance w środowisku brokerskim. Według mnie pozycja zawodu brokera w ocenie społecznej może i powinna być istotnie poprawiona. Wymaga to jednak konsekwentnych działań w zakresie informowania opinii społecznej o faktycznym zaangażowaniu brokera w procesie zarządzania ryzykiem losowym swoich klientów i nie sprowadzaniu jego roli jedynie do niezależnego pośrednika przy zawieraniu umów ubezpieczenia. Liczę na dobrą współpracę w przedstawicielami mediów w tym obszarze. Istotnym czynnikiem mającym również wpływ na pozycję środowiska brokerskiego w ocenie społecznej ma w mojej opinii pełna transparentność działań firm brokerskich. Mam nadzieję, że w realizacji tych i innych celów uda nam się skonsolidować wysiłki i podjąć wspólne działania z innymi organizacjami naszego samorządu zawodowego – stwierdził Leszek Niedałtowski, nowo wybrany prezes PIBUiR.

Ponadto w skład zarządu weszli :

Małgorzata Kaniewska – wiceprezes i Sekretarz Generalny,

Mariusz Apulski – wiceprezes Zarządu

oraz członkowie: Przemysław Konopka, Robert Kożuchowski, Tomasz Kwiatkowski, Andrzej Łempicki.

Polska Izba Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych istnieje od 2003 roku. Zrzesza podmioty gospodarcze posiadające status brokerów ubezpieczeniowych. Jej głównym zadaniem jest stwarzanie właściwych warunków prowadzenia działalności gospodarczej oraz reprezentowanie interesów zawodowych brokerów.

Leszek Niedałtowski ma 51 lat. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej. Staż w ubezpieczeniach od 1995 roku, broker od 1998 roku. Ukończył m.in. podyplomowe studia z zakresu doradztwa inwestycyjnego oraz szereg kursów z dziedziny ubezpieczeńi zarządzania. Prowadził szkolenia dla kadr kierowniczych czołowych polskich przedsiębiorstw oraz wykłady na renomowanych uczelniach wyższych. Jest wiceprezesem Zarządu STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi odpowiedzialnym za marketing oraz wdrażanie i obsługę strategicznych programów ubezpieczeniowych. Żonaty, dwójka dzieci.