Letni Obóz PR dla studentów

Celem tego siedmiodniowego cyklu warsztatów jest zapoznanie studentów z praktyką pracy PR’owca. Oprócz krótkich wstępów teoretycznych trwających codziennie ok. 3 godzin, uczestnicy będą przygotowywać strategie, pisać informacje prasowe, spotykać się z prawdziwymi klientami (okoliczne organizacje i samorządy) oraz jako podsumowanie przedstawić efekty pracy podczas prezentacji dla swoich klientów. Szczegóły można znaleźć na specjalnie przygotowanej stronie internetowej WWW.OBOZPR.PL.

Praktyczne aspekty public relations są zdecydowanie mało znane studentom, którzy są absolwentami kierunku PR lub marketing.
– mówi Krzysztof Maruszewski, dyrektor zarządzający w Creative PR. Dlatego studenci tak bardzo sobie cenią nasze szkolenia, bo mogą dowiedzieć się jak naprawdę wygląda praca PR’owca i zastosować w praktyce zdobytą wiedzę. Nasze założenie to uczyć w 95% praktycznie. Właśnie w taki sposób zorganizowaliśmy nasze ostatnie „Nocne Szkolenie z PR Kryzysowego” 21 kwietnia w Poznaniu. Wszyscy, którzy brali w nim udział mogli poczuć czym tak naprawdę jest kryzys i w rzeczywistości wiele osób nie do końca umiało sobie poradzić z trudnymi warunkami: stresem, zimnem i późną porą. Jednak właśnie po to organizujemy takie ćwiczenia, aby jak najbardziej zbliżyć sytuację podczas szkolenia do sytuacji, która może zaistnieć w rzeczywistości.

Na dzień dzisiejszy zaplanowano jeden turnus dla studentów od 3 do 9 lipca w ośrodku wypoczynkowym na Mazurach, jednak część miejsc jest już zarezerwowana. Organizatorzy proponują turystyczne warunki po to, aby cena dla studentów była dostępna.

Patronat medialny nad imprezą objął wortal Proto.pl, a sponsorami są: Instytut Monitorowania Mediów, Advertiva, Gammanet, Akademia Rozwoju Kompetencji.