W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2008 roku Liberty Direct osiągnęło poziom składki przypisanej brutto w wysokości 42,6 mln zł. Tym samym Liberty Direct kontynuuje dynamiczny wzrost wśród ubezpieczycieli działających w systemie bezpośrednim.
„Nasze wyniki finansowe potwierdzają, że obrana przez nas strategia biznesowa polegająca na oferowaniu ubezpieczeń w cenie do 30% niższej niż ubezpieczyciele tradycyjni w połączeniu z rzetelną i szybką likwidacją szkód pozwala nam skutecznie konkurować z firmami o wiele dłuższym stażu rynkowym. Pomimo intensywnej obecności reklamowej innych firm oraz dużej aktywności ubezpieczycieli tradycyjnych utrzymujemy bardzo dobry wynik. Dotychczas zaufało nam blisko 70 tys. klientów” – komentuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.
Źródło: Materiały prasowe, KNF
Liberty Direct to marka należąca do amerykańskiej grupy ubezpieczeniowej Liberty Mutual, pod którą dostępny jest pełen portfel ubezpieczeń komunikacyjnych: OC, AC, NNW, Assistance. Produkty Liberty Direct sprzedawane są przez polski oddział Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros S.A. za pośrednictwem telefonu i internetu.
Źródło: Liberty Direct