Liberty Direct: nowa platforma komunikacji

Liberty Direct wprowadza platformę komunikacji wykorzystującą personifikację „złośliwości losu”. Kampania jest pierwszym elementem nowej strategii komunikacji przygotowanej przez ubezpieczyciela.

„Złośliwość losu” przyjmuje w spotach postać zabawnego, animowanego stworka, który płata kierowcom różne figle. Jakkolwiek by się jednak nie starał, Liberty Direct szybko niweluje skutki jego działań, dzięki czemu nie doskwierają one Klientom ubezpieczyciela.

„Nowa platforma pozwoliła nam zbudować angażującą narrację, której celem jest odświeżenie i ocieplenie wizerunku marki. Jesteśmy przekonani, że humorystyczny przekaz i atrakcyjna wizualizacja pozwolą nam wyraźnie wyróżnić się na tle branży” – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct Liberty Direct.

„Każdego z nas na co dzień spotykają małe złośliwości losu: pęknięta opona, rozładowany akumulator. Nie można ich uniknąć, ale można się przed nimi zabezpieczyć. W kampanii pokazujemy, że jest to zadanie naszej firmy, z którego doskonale się wywiązujemy”- dodaje Sylwia Zdulska, kierownik Działu Zarządzania Marką i Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.

W pierwszym etapie kampania promuje Opony Assistance – ubezpieczenie zapewniające pomoc w przypadku przebicia lub uszkodzenia koła podczas jazdy. Stąd w jednym ze spotów stworek rozsypuje gwoździe na drodze spieszącego się do pracy kierowcy. Polisa dostępna jest przy zakupie dowolnego pakietu ubezpieczeń OC, AC, NNW lub Assistance w cenie 3 groszy dziennie.

Zgodnie z założeniami nowej platformy komunikacyjnej personifikacja „Złośliwości Losu” będzie wykorzystywana w działaniach ATL oraz internetowych. Spoty pojawią się na antenie TVN, TVP oraz Polsatu, a także w kanałach tematycznych. Kampania obejmie również internet. Za kreację odpowiada agencja Adsalt. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

Spoty są dostępne w kanale YouTube Liberty Direct. Można je obejrzeć tutaj: Złośliwoś

Losu 1 i Złośliwość Losu 2.

Liberty Direct