Liberty Direct: poleć ubezpieczenie i zyskaj

Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczyna akcję promocyjną pod hasłem „Poleć sprawdzone ubezpieczenie”. Każdy klient Liberty Direct, polecając ubezpieczenie oferowane przez firmę kolejnej osobie otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości do 100 zł.

Natomiast osoba, która w wyniku polecenia zdecyduje się na kupno polisy – otrzyma zniżkę na polisę analogicznej wartości. Program, który promuje ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC, potrwa do końca roku.

Wysokość przyznawanych nagród będzie zależna od rodzaju ubezpieczenia zawartego przez nowego Klienta. W przypadku, gdy zdecyduje się on na kupno OC – wówczas otrzyma 50 zł zniżki, a osoba polecająca zyska nagrodę w wysokości 50zł. Natomiast w przypadku, gdy zdecyduje się on na kupno OC i AC – wówczas zniżka wyniesie 100zł, a osoba polecająca otrzyma analogicznie 100zł. Każdy klient będzie mógł polecić ubezpieczenie w Liberty Direct dowolnej liczbie osób i otrzymać za to nagrody – jeżeli osoby te zawrą polisę, opłacą ją i nie wypowiedzą jej w ciągu 30 dni. Z promocji będzie można skorzystać zarówno przez internet, jak i telefon, podając numer polisy osoby polecającej. Klienci Liberty Direct otrzymają nagrody pieniężne przelewem na swoje konto.

„Jak wynika z przeprowadzanych przez Liberty Direct badań satysfakcji klientów – większość osób jest zadowolonych z oferowanych przez nas usług i chętnie poleciłaby naszą firmę swoim znajomym. Opinie
te stanowiły dla nas inspirację dla organizacji akcji ‘Poleć sprawdzone ubezpieczenie’. Jestem przekonany, że program spotka się dużym zainteresowaniem zarówno obecnych jak i przyszłych klientów” – mówi Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

Nagrody pieniężne przyznawane w promocji „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” będą stanowić dochód zgodnie z przepisami prawa podatkowego. Dochód ten powinien zostać zadeklarowany przez Klientów biorących udział w programie w rocznym zeznaniu podatkowym. Dla każdego klienta, który skorzysta
z promocji, Liberty Direct sporządzi informację podatkową na formularzu PIT-8C i prześle ją na adres klienta.  

„Organizując program, przyłożyliśmy szczególną wagę do analizy przepisów podatkowych związanych
z organizacją akcji promocyjnych. Dzięki temu mamy pewność, że przyjęta przez nas formuła organizacji promocji jest w pełni zgodna z prawem” – mówi Marcin Andrzejczyk, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.

Źródło: Liberty Direct