W ramach kampanii produktowej, od dzisiaj w telewizji prezentowane są reklamy polis Liberty Direct, dostępnych w cenie do 30% niższej niż u ubezpieczycieli tradycyjnych. Kampania została przygotowana we współpracy z agencjami: Gruppa 66 Ogilvy i Media Planning Group.
W ramach kampanii przygotowane zostały 3 spoty reklamowe przedstawiające klientów Liberty Direct, którzy dzięki skorzystaniu z oferty firmy zaoszczędzili określoną sumę pieniędzy i dzięki temu sprawili sobie lub swoim bliskim przyjemność.
Spoty reklamowe będą emitowane przez główne stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim, w tym m.in. TVP, TVN Polsat. W II etapie kampanii Liberty Direct będzie w dalszym ciągu obecna na wielkoformatowych tablicach i siatkach reklamowych prezentowanych w największych miastach Polski.
Liberty Direct oferuje ubezpieczenia komunikacyjne w systemie bezpośrednim przez telefon i internet. Firma oferuje pełen zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym ubezpieczenia OC, AC Standard i Premium, Mini i Premium Assistance, jak również ubezpieczenie NNW.