Liberty Direct promuje OC i AC w internecie

Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon oraz multiagencje – rozpoczął kampanię promującą ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC.

Działania reklamowe będą prowadzone na portalach samochodowych oraz w serwisach ogłoszeń motoryzacyjnych. Kreację bannerów emitowanych w ramach kampanii opracowała agencja interaktywna adv.pl, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.

„Biorąc pod uwagę, że na rynku rośnie sprzedaż samochodów używanych, najnowszą kampanię postanowiliśmy zrealizować na portalach pośredniczących w ich zakupie. Chcemy w ten sposób docierać do potencjalnych nabywców aut już na etapie wyboru pojazdu” – komentuje Marta Perwenis, kierownik Działu Sprzedaży Internetowej Liberty Direct. „Kampanię kierujemy również do komisów, którym dedykujemy specjalną ofertę. Skorzystało z niej już kilka tysięcy placówek” – dodaje Perwenis.

Oprócz OC i AC w ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych Liberty Direct znajdują się także polisy NNW oraz Assistance, a także ubezpieczenie szyb. Można z nich skorzystać zarówno przez internet oraz, a także kupić u wybranych multiagentów. Przy zakupie polisy klienci firmy mogą korzystać z różnych promocji i zniżek. Oprócz 5% zniżki za zakup ubezpieczenia przez internet, firma przyznaje także od 10% do 60% zniżki za bezszkodową jazdę i 5% za jednorazową płatność kartą. Na 10% zniżkę mogą z ponadto liczyć klienci ING w ramach współpracy bancassurance instytucji. Dodatkowo, Liberty Direct honoruje zniżki z innych towarzystw i przenosi je z OC na AC.

Źródło: Liberty Direct