Z początkiem czerwca rusza kampania reklamowa ubezpieczeń OC i AC Liberty Direct. Nowy spot zachęca do jednorazowej płatności kartą kredytową, która premiowana jest 5% zniżką na polisy.
Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVP, TVN, Polsat, a także w wybrane kanały tematyczne. Kreacja została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z EasyHell. Za zakup mediów odpowiada MPG.
– Biorąc pod uwagę wysoką efektywność dotychczasowych kampanii produktowych, opartych na relacjach klientów, najnowszy spot zdecydowaliśmy się przygotować w podobnej konwencji – komentuje Rafał Karski, dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. – W filmie podpowiadamy kierowcom jak łatwo mogą uzyskać dodatkową zniżkę na polisę i tym samym obniżyć składkę. W ten sposób chcemy również zachęcić do szerszego korzystania z płatności kartą – dodaje Karski.
Liberty Direct oferuje ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC, NNW oraz Assistance, a także ubezpieczenie szyb. Przy zakupie polisy klienci firmy mogą korzystać z różnych promocji i zniżek. Oprócz 5% zniżki za jednorazową płatność kartą firma przyznaje także od 10% do 60% zniżki za bezszkodową jazdę, 5% za zakup ubezpieczenia przez internet, a także od 50 zł do 100 zł zniżki za zakup polisy w programie „Poleć sprawdzone ubezpieczenie“. Na 10% zniżkę mogą z liczyć klienci ING w ramach współpracy bancassurance obydwu instytucji. Dodatkowo, Liberty Direct honoruje zniżki z innych towarzystw i przenosi je z OC na AC. Firma umożliwia także opłacenie polisy przy doręczeniu za pobraniem, przelewem oraz poprzez polecenie zapłaty. W przypadku wszystkich produktów oferowanych pod marką Liberty Direct, możliwa jest płatność w ratach.
Źródło: Liberty Direct