Liberty Direct społecznie we Wrocławiu

Ubezpieczyciel komunikacyjny Liberty Direct rozpoczyna kolejna edycję akcji społecznej „Taskówka z fotelikiem”. Tym razem programem został objęty Wrocław. Celem akcji jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukowanie ich opiekunów na temat bezpiecznego przewożenia dzieci, również podczas przejazdów na krótkie dystanse.

Patronami programu są Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Przemysłowy Instytut Motoryzacji „PIMOT”. Honorowy patronat nad akcją objął Prezydent Wrocławia, Rafał Dutkiewicz.

Akcji “Taksówka z fotelikiem” będzie towarzyszyła kampania mająca na celu poinformowanie rodziców i opiekunów o możliwości przewożenia dzieci w bezpieczny sposób. Informacje na temat akcji zostaną zamieszczone na siatkach oraz naklejkach umieszczonych na tylnych szybach taksówek oraz na stronach internetowych organizatorów oraz patronów akcji. Informacje na temat przedsięwzięcia będzie można również uzyskać na infoliniach Liberty Direct oraz firm taksówkowych. Ponadto, wokół akcji zostaną przeprowadzone działania PR.

„Wrocław jest już trzecim miastem – po Warszawie i Krakowie – w którym realizujemy akcję „Taksówka z fotelikiem”. Łącznie przekazaliśmy już korporacjom taksówkowym ponad 180 fotelików. Nasze dotychczasowe doświadczenia dotyczące organizacji akcji pokazują, że jest ona potrzebna i że rodzice oraz opiekunowie dzieci bardzo chętnie korzystają z taksówek wyposażonych w foteliki. Dzięki temu poziom bezpieczeństwa dzieci systematycznie wzrasta. Mamy nadzieję, że również we Wrocławiu program spotka się z dużym zainteresowaniem  – mówi Rafał Karski, Dyrektor Marketingu Liberty Direct. 

W ramach wrocławskiej akcji, 43 taksówki firm Ascotaxi i Radio Taxi Serc zostało wyposażonych przez firmę Liberty Direct w kołyski, foteliki oraz podstawki służące przewożeniu dzieci w wieku od pół roku do 12 lat. Ponadto, kierowcy taksówek zostali przeszkoleni z zakresu ich prawidłowego montowania i stosowania.
Źródło: Liberty Direct