Liberty Direct sponsoruje "Bitwę o dom"

Liberty Direct została sponsorem 3 edycji emitowanego na antenie TVN programu Bitwa o dom”. W ramach współpracy ubezpieczyciel będzie promował polisy mieszkaniowe. Kampania obejmie emisję 8-sec. billboardów sponsorskich.

Akcja jest elementem nowej strategii komunikacji marki, w ramach której poza polisami komunikacyjnymi szerzej promowane są również ubezpieczenia mieszkaniowe oraz turystyczne. Celem kampanii jest również budowanie rozpoznawalność marki wśród nowych grup odbiorców– komentuje Sylwia Zdulska, kierownik Działu Zarządzania Marką i Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.„Sponsoring programu, który gromadzi przed ekranami 1,6 mln osób o ponadprzeciętnych dochodach jest do tego idealną okazją” –dodaje.

Złożona z 13 odcinków 3 edycja „Bitwy o dom” potrwa od 5 marca do 28 maja br. Będzie ona emitowana na antenie TVN w każdą środę o godzinie 21.30, a powtórki w soboty o godzinie 16.55. W programie kilkanaście rodzin będzie projektować, wyposażać i urządzać mieszkania na jednym z warszawskich osiedli.

Liberty Direct oferuje szeroką gamę polis mieszkaniowych, w tym ubezpieczenie murów, wyposażenia, OC w życiu prywatnym, a także Home Assistance. Produkty dostępne są przez internet, telefon oraz w ponad 400 tys. punktów agencyjnych w całej Polsce.

Billboardy sponsorskie przygotowała agencja Adsalt, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

Liberty Direct