Liberty Direct rusza z telewizyjną kampanią reklamową promującą ubezpieczenia komunikacyjne oraz mieszkaniowe. Jej celem jest zachęcenie klientów do sprawdzenia oferty ubezpieczyciela.
W 15 i 30 sekundowych spotach firma namawia kierowców, by przestali przepłacać za polisy, dzięki skorzystaniu z produktów Liberty Direct. W kampanii firma podkreśla również, że jej oferta dostępna jest przez www.libertydirect.pl, telefon, jak i u agentów.
– Celem kampanii jest przekonanie kierowców, że warto szukać lepszej oferty ubezpieczeniowej w Liberty Direct. Dodatkowo zwracamy uwagę, że poza autem, klienci mogą również korzystnie ubezpieczyć w naszej firmie mieszkanie. Przypominamy o tym w żartobliwej konwencji – podkreśla Sylwia Zdulska, kierownik Działu Marketingu Liberty Direct.
Kreacja spotów została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z domem EasyHell Productions. Za zakup mediów odpowiada Havas Media. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne.
Liberty Direct jest jedną z najszybciej rozwijających się firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. W pierwszym półroczu 2013 roku ubezpieczyciel zebrał blisko 150 mln zł składki przypisanej brutto (149,77 mln zł), co oznacza 11% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Do 430 tys. urosła ponadto liczba polis w ochronie ubezpieczyciela.
Liberty Direct