Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferujący polisy przez internet i telefon – startuje z nową kampanią reklamową. Jej celem jest budowanie wizerunku Liberty Direct jako firmy, która spełnia oczekiwania klientów, zyskując tym samym ich lojalność.
Reżyserem spotu emitowanego w ramach kampanii jest Steven Diller, a zdjęcia zrealizował m.in. Barry Markowitz – operator takich filmów jak nagrodzony Oscarem „Crazy Heart” czy „Apostoł”. Koncepcja filmu reklamowego została przygotowana przez DDB.
„W najnowszej kampanii podkreślamy ponad 100-letnią tradycję naszej firmy, najwyższą jakość obsługi klientów oraz dobrą cenę polis oferowanych przez Liberty Direct. Jest to strategia, którą opracowaliśmy w momencie wejścia na rynek i którą konsekwentnie realizujemy od blisko 3 lat. Pozwoliła nam ona zbudować wiarygodność marki Liberty Direct i stać się jedną z najszybciej rozwijających się na rynku firm” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Emitowany od kwietnia spot jest pierwszym, który zrealizowaliśmy przy współpracy z DDB – twórcą naszej strategii pozycjonowania” – dodaje.
„W Liberty Direct zadowolenie klienta stawiamy na pierwszym miejscu, głęboko wierząc, że to jest podstawa sukcesu i rozwoju naszej firmy.” – mówi Marcin Andrzejczyk, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.
Dzięki przyjętej strategii Liberty Direct stało się jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli komunikacyjnych działających w systemie bezpośrednim na rynku polskim. Liberty Direct zebrała w ubiegłym roku 87,4 mln zł, co oznacza ponad 40% proc. wzrost przypisu w porównaniu do roku 2008. Ubezpieczycielowi zaufało już ponad 140 tys. klientów.
Źródło: Liberty Direct