Liberty Direct wprowadza e-konto

Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – uruchomił całodobowy system obsługi klientów on-line.

Poprzez e-konto „Twoje sprawy” klienci firmy mogą kompleksowo zarządzać posiadanymi ubezpieczeniami, odnawiać je, monitorować przebieg wystawiania oraz wysyłki polis, a także kupować dodatkowe produkty. System umożliwia ponadto zgłaszanie sprzedaży bądź kupna samochodu, w tym przesyłanie odpowiednich dokumentów przez internet, a także pełną kontrolę płatności.

Poprzez e-konto „Twoje sprawy” klienci Liberty Direct uzyskają również dostęp do informacji o przebiegu uczestnictwa w programach promocyjnych organizowanych przez firmę takich jak np. „Poleć sprawdzone ubezpieczenie”, w ramach którego w zamian za rekomendację ubezpieczyciela kolejnej osobie, a także korzystając z rekomendacji otrzymuje się nagrodę pieniężną w wysokości do 100 zł. Ubezpieczyciel wprowadził ponadto funkcjonalność „Twoja sugestia” – umożliwiającą prosty i szybki kontakt z firmą poprzez formularz zamieszczony na stronie głównej ubezpieczyciela. Korzystając z zakładki można zadać firmie pytanie, wyrazić opinie dotyczące jej usług, a także przekazać swoje pomysły na udoskonalenie jej działalności.

„Priorytetem Liberty Direct jest oferowanie polis w dobrej cenie oraz najwyższej jakości obsługi podczas każdego kontaktu z firmą – począwszy od sprzedaży aż po likwidację szkód. Z tego względu systematycznie udoskonalamy system obsługi klientów wprowadzając kolejne ułatwienia i udogodnienia takie jak monitoring likwidacji szkód on-line, czy obecnie – e-konto „Twoje sprawy” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Jestem przekonany, że dynamiczny wzrost naszej firmy oraz zaufanie coraz większej liczby klientów zawdzięczamy między innymi konsekwentnej realizacji tych założeń” – dodaje Karski.

Monitoring likwidacji szkód on-line
to wprowadzony przez Liberty Direct w sierpniu br. system, który umożliwia bieżący dostęp do informacji na temat czynności prowadzących do wypłaty odszkodowania. Dzięki aplikacji każdy Klient może dowiedzieć się, kiedy zostały zlecone oględziny samochodu, jakie dokumenty powinny zostać dostarczone ubezpieczycielowi, gdzie można je uzyskać, czy zostały przez firmę zweryfikowane, a także czy zapadła decyzja w sprawie wypłaty odszkodowania. Przy wykorzystaniu funkcjonalności Klienci mają ponadto mają możliwość przesłania informacji lub kopii dokumentów bezpośrednio do likwidatora, czyli osoby zajmującej się poszczególnymi szkodami. Aplikacja umożliwia śledzenie likwidacji wszystkich szkód zgłoszonych telefonicznie do Liberty Direct po 9 sierpnia 2010 r. i jest dostępna poprzez www.libertydirect.pl.

Źródło: Liberty Direct