Liberty Direct: z Bostonu do Krakowa

Nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct jest kontynuacją poprzednich spotów, w których Mariusz Max Kolonko w formie relacji z Bostonu prezentował firmę. Tym razem jest to relacja Mariusza Maxa Kolonki z Polski na temat wysokiej jakości i szybkości serwisu, sprawnej likwidacji szkód i pewnej wypłaty odszkodowania, jakie oferuje Liberty Direct w naszym kraju.

– Ubezpieczenia Liberty Direct są obecne na polskim rynku już ponad pół roku. W tym czasie udowodniliśmy, co znaczy amerykański serwis i prawdziwie atrakcyjna cena. Chcąc przekazać, że ubezpieczenia, które sprawdziły się w Ameryce świetnie sprawdzają się również w Polsce, a nasze deklaracje dotyczące bardzo dobrej ceny i wysokiej jakości mają swoje pokrycie w rzeczywistości, zdecydowaliśmy się na ponowne przygotowanie spotu w formie relacji Mariusza Maxa Kolonki – tym razem z Krakowa – mówi Rafał Karski, Dyrektor Marketingu Liberty Direct – – Poprzednia kampania była bardzo dobrze odebrana przez klientów, co pozytywnie przełożyło się na nasze wyniki sprzedaży, a osiągnięty przez nas wynik 17,2 mln zł przypisanej składki brutto osiągnięty w niewiele ponad 3 miesiące działalności, przekroczył zakładane plany. Mamy nadzieję, że obecna kampania dodatkowo wzmocni pozytywny odbiór naszej firmy wśród Polaków – dodaje Rafał Karski.

Spot reklamowy będzie emitowany w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w tym m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Ponadto, 16 kwietnia na ulicach największych miast Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdańsku, będzie można zobaczyć osoby przebrane za statuy wolności rozdające ulotki informacyjne i firmowe gadżety.

Sprzedaż na szeroką skalę ubezpieczeń komunikacyjnych Liberty Direct rozpoczęła się w drugiej połowie września 2007 roku. Cechami charakterystycznymi oferty Liberty Direct są: prosty i przejrzysty portfel produktów, możliwość uzyskania ceny nawet do 30% niższej niż u tradycyjnych ubezpieczycieli, a także wysoka jakość świadczonych usług, w tym rzetelna i szybka likwidacja szkód. Potwierdzają to uzyskiwane wyniki operacyjne: w przypadku 80% szkód AC decyzja o wypłacie odszkodowania jest podejmowana w ciągu 10 dni od zgłoszenia szkody, zaś oględziny przez rzeczoznawców odbywają się średnio w 1,5 dnia. Jednocześnie 90% spraw serwisowych jest załatwianych w ciągu 48 godzin, przy czym większość z nich – do 24 godzin. Dużym sukcesem, oprócz wyników sprzedażowych, jest uznanie już w pierwszych miesiącach działalności serwisu internetowego Liberty Direct za najlepszy pod względem użyteczności w raporcie „OC w Internecie. Użyteczność serwisów internetowych polskich ubezpieczycieli OC” przygotowanym przez firmę doradczą Making Waves pod patronatem Rzecznika Ubezpieczonych, Haliny Olendzkiej.