Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny działający w systemie direct – został nagrodzony w jednym z najważniejszych konkursów marketingowych EFFIE. Kampania oparta na relacjach Mariusza Maxa Kolonko z różnych miejsc Polski zdobyła brązowe EFFIE dla Agencji Reklamowych w kategorii usługi finansowe.
Liberty Direct jest jedyną firmą ubezpieczeniową nagrodzoną w tym roku w konkursie. To już kolejne nagrody marketingowe dla ubezpieczyciela – w 2008 roku firma otrzymała dwie statuetki – srebrne EFFIE dla Agencji Reklamowych oraz brązowe EFFIE Mediowe za kampanię wprowadzającą markę Liberty Direct na rynek Polski.
Głównym przekazem zwycięskiej kampanii był komunikat o szybkiej – do 10 dni – decyzji
o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC. Liberty Direct – jako pierwszy ubezpieczyciel directowy – postanowił w ten sposób budować swój wizerunek w segmencie. Spoty emitowane w ramach nagrodzonej kampanii można obejrzeć na www.libertydirect.pl. Kreacja i produkcja spotów zostały przygotowane przy współpracy z agencjami Gruppa66 Ogilvy oraz Ogilvy Interactive.
„Przygotowanie nowatorskiej i skutecznej kampanii reklamowej w dziedzinie ubezpieczeń
to spore wyzwanie. Pomimo naszej stosunkowo niedługiej obecności rynku w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych – udało się to nam po raz kolejny. Dzięki tak skutecznym działaniom sukcesywnie wzmacniamy swoją pozycję na rynku i jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli direct w Polsce” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów reklamowych, organizowany od 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Głównym kryterium przyznania nagrody przez jury jest kreatywność kampanii reklamowej, ale także efekt rynkowy. Polska edycja organizowana jest od 1999 roku.
Źródło: Liberty Direct