Liberty Mutual – 60 mln dolarów na nową kampanię

Liberty Mutual – spółka matka ubezpieczyciela komunikacyjnego Liberty Direct – rozpoczęła w USA nową kampanię reklamową. Jej celem jest budowanie odpowiedzialnych postaw społecznych poprzez prezentację scen z życia typowej, amerykańskiej rodziny. Kampanię, która jest częścią szerszej akcji „Projekt odpowiedzialność”, przygotowała bostońska agencja Hill Holliday, a jej budżet wyniósł 60 mln dolarów.

Bohaterowie spotów telewizyjnych emitowanych w stacjach CBS, NBC oraz ABC -, rodzice, nastoletnie dzieci i dziadek – pokazywani są w sytuacjach, wymagających podejmowania właściwych i odpowiedzialnych życiowych decyzji. Kampania realizowana jest w ramach szerszej akcji, tzw. „Projektu odpowiedzialność”, rozpoczętego w 2006 r. Jego celem jest przybliżenie odbiorcom idei odpowiedzialności oraz zaangażowania w pomoc innym, jako istotnych elementów życia każdego człowieka. Powstające w ramach programu filmy, tworzone w oparciu o schemat serialu, mają stać się dla odbiorcy inspiracją do dyskusji na temat postępowania w codziennym życiu. Alternatywne wersje rozwiązań każdej z prezentowanych w spotach sytuacji są umieszczane w serwisie internetowym www.ResponsiblityProject.com.
Źródło: Liberty Direct