Liberty Mutual w Polsce

„Liberty Mutual jest już drugą firmą (po francuskiej Aksie), która zdecydowała się na sprzedaż polis komunikacyjnych osobom prywatnym bez starania o polską licencję, lecz przez oddział. W praktyce oznacza to, że nie kontroluje jej polski nadzór, tylko nadzór kraju, w którym się mieści europejska centrala spółki (w przypadku działającej na naszym rynku firmy jest to Hiszpania).” – czytamy.

„- Chcemy być znaczącym graczem w Polsce” – mówi Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty, polskiego oddziału Liberty Seguros SA. „Nie chce jednak podać wielkości zainwestowanego kapitału. Wyjaśnia, że firma zamierza osiągnąć rentowność po pięciu latach działalności. Dziś zatrudnia w naszym kraju 80 pracowników. Według prognoz Liberty w Polsce za pięć lat od 10 do 15 proc. ubezpieczeń komunikacyjnych dla osób prywatnych będzie sprzedawanych bezpośrednio. Znaczącą pozycję (80 proc. rynku łącznie) osiągnie trzech, czterech graczy.” – czytamy dalej.

„Dziś w ten sposób sprzedawanych jest ok. 2 proc. polis, a Liberty Mutual jest już ósmą firmą, która proponuje Polakom polisy bez pośrednictwa agentów. Firmy oferują w ten sposób przede wszystkim polisy komunikacyjne. Do największych towarzystw sprzedających przez telefon lub Internet należą: Link4, MTU i Benefia. Trzy nowe projekty wystartowały na przełomie roku: Axa, Allianz Direct oraz BRE Ubezpieczenia […].” – informuje „Rzeczpospolita.

Wczoraj Liberty Mutual poinformowała o rozpoczęciu wizerunkowej kampanii reklamowej prezentującej nową markę ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce – Liberty Direct. Kampania ma charakter multimedialny i obejmuje działania typu ATL i BTL. Nową markę oraz grupę Liberty Mutual będzie prezentował w spotach Mariusz Max Kolonko.