„Licencję na motywowanie zdobądź z doradcą Sodexo” – pod takim hasłem wystartowała nowa
kampania reklamowa segmentu Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions.
Jej celem jest podkreślenie roli Sodexo jako wyspecjalizowanego doradcy w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje prasę codzienną, media branżowe oraz
działania w Internecie.
Akcja jest skierowana do firm, które poszukują skutecznego doradcy i partnera oraz efektywnych form nagradzania zespołu, a wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnego podejścia
do pracowników. Oferta Sodexo Motivation Solutions na Boże Narodzenie 2010, obejmuje w segmencie Motywacja Pracowników Kupon Podarunkowy z pakietem promocji SMART, Kartę Podarunkową
z największą dostępną na rynku liczbą promocji i specjalnym klubem dla użytkowników – PromoStrefą Sodexo oraz Zestawy prezentowe Vivabox.
Kluczowe dla kampanii są magazyny branżowe z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi m.in. Personel
i Zarządzanie czy Personel Plus, w których ukażą się obszerne artykuły sponsorowane. Dodatkowo działania w prasie obejmą reklamy oraz memosticki w dziennikach ogólnopolskich. Akcje
w Internecie są skoncentrowane głównie na spersonalizowanych mailingach, kanałach RSS i newsletterach wysyłanych przez kluczowe portale biznesowe i HR-owe. Dopełnieniem budowania eksperckiego wizerunku Sodexo w sieci jest współpraca patronacka z serwisem www.wynagrodzenia.pl. Na potrzeby kampanii firma stworzyła także specjalną witrynę internetową www.motywacja.sodexo.pl – kompendium wiedzy poświęcone motywacji pracowników.
– Podstawą skutecznej motywacji w firmie jest nie tylko wykorzystanie jednego z wielu dostępnych motywatorów, ale również jego umiejętne wdrożenie. Idealnie wpisuje się tutaj oferta Sodexo Motivation Solutions w zakresie Motywacji Pracowników. Wykorzystanie w kampanii wizerunku tajnego agenta
do zadań specjalnych podkreśla rolę Sodexo jako skutecznego doradcy i partnera w zakresie motywacji pracowników, który wyróżnia się bogatym arsenałem rozwiązań motywacyjnych – podsumowuje założenia nowej kampanii Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju w Sodexo Motivation Solutions.
Za kreację „Licencję na motywowanie zdobądź z doradcą Sodexo” odpowiada agencja Netizens, media plan opracował dom mediowy Mindshare. Kreacje internetowe przygotowała agencja interaktywna Webvariation, a działania public relations realizuje agencja ConTrust.
Źródło: Sodexo Pass Polska