Lider pośrednictwa nieruchomościowego umocniony po przejęciu

Home Broker, największy pośrednik na rynku nieruchomości, w błyskawicznym tempie zmienił wygląd placówek przejętych od sieci Finamo. Po otwarciu w najbliższych dniach nowych oddziałów w Opolu i Poznaniu, pod szyldem Home Broker będzie działać już 30 oddziałów w całej Polsce. Do końca roku spółka chce zwiększyć ich liczbę do 50. Klientów obsługuje już 600 doradców.

Zaledwie trzy tygodnie zajęło Home Brokerowi przeprowadzenie rebrandingu przejętych w lutym placówek sieci Finamo. – Każdego dnia do Home Broker przychodzi ok. 200 nowych klientów. Dlatego cały czas rozbudowujemy sieć sprzedaży. Bardzo zależało nam na tym, żeby w możliwie najkrótszym czasie dostosować wygląd przejętych od Finamo placówek do standardów Home Broker – mówi Damian Milibrand, prezes spółki.

Wszystkie oddziały, które powiększyły sieć największego pośrednika zmieniły już wygląd i niczym nie różnią się od innych placówek Home Broker. – Oddziały są już otwarte i obsługują klientów – informuje Monika Kostro, dyrektor sprzedaży.

Pośrednik wciąż otwiera też nowe oddziały, w lutym – w Sosnowcu i w Krakowie. – W ciągu kilku dni powinna rozpocząć działalność placówka w Opolu. Będzie to pierwszy oddział Home Broker w tym mieście. W Poznaniu startuje już kolejny. Otwarcie powinno nastąpić w ciągu kilku tygodni, dzięki czemu liczba naszych placówek wzrośnie do 30 – zapowiada Monika Kostro. Mimo skokowego wzrostu w ostatnich tygodniach Home Broker nie spoczywa na laurach i planuje dalej rozbudowywać sieć. – Do końca roku chcemy mieć 50 oddziałów w całej Polsce, a to oznacza, że przed nami jeszcze dużo pracy – podkreśla Damian Milibrand.

Damian Milibrand podtrzymuje plany zwiększenia nawet o dwie trzecie liczby doradców w tym roku. – W tej chwili ich liczba sięgnęła 600. Obsługą transakcji obrotu nieruchomościami zajmuje się już prawie 400 doradców  – podkreśla.

Każdy klient, który przyjdzie dla placówki Home Broker otrzyma dwóch opiekunów – specjalistę do spraw rynku nieruchomości oraz doradcę finansowego. To jeden z elementów unikalnego standardu obsługi, jaki wypracował największy na rynku pośrednik. Na usługę doradczą składa się analiza potrzeb i przygotowanie oferty nieruchomości, analiza sytuacji finansowej, wybór finansowania, rachunek ekonomiczny całej inwestycji oraz obsługa prawna transakcji. Taki model oznacza, że klient Home Broker może w jednym miejscu kupić mieszkanie idealnie dopasowane do swoich potrzeb oraz sfinansować zakup w najkorzystniejszy dla siebie sposób.

Źródło: Home Broker