Fashion House Development, spółka grupy Liebrecht & wooD, rozpoczęła prace budowlane przy pierwszym w Serbii centrum typu outlet. Wart około 30 milionów Euro, nowy Fashion House Outlet Centre Indjija, zostanie otwarty na początku 2011 roku.
Pierwszy Fashion House Outlet Centre został otwarty w Polsce, w Sosnowcu w 2004 roku. Kolejne dwa outlety w Gdańsku i Piasecznie powstały w roku 2005. Trzy lata później powstał Fashion House Outlet Centre w Bukareszcie. Po wybudowaniu pierwszego outletu w Rumunii, grupa Liebrecht & wooD wprowadza koncepcję na rynek serbski. Rozpoczęte właśnie prace konstrukcyjne Fashion House Outlet Centre Indjija potrwają do początku 2011 roku. Warte 30 milionów Euro centrum outletowe będzie zlokalizowane pomiędzy stolicą Serbii – Belgradem i drugim pod względem wielkości miastem w kraju – Nowym Sadem, przy zapewniającej dogodny dojazd autostradzie E75.
Fashion House Outlet Centre Indjija zostanie zbudowane na powierzchni około 30 000 m2 i powstanie w dwóch etapach: pierwsza faza obejmie 15 000 m2 i 55 sklepów, kolejna faza dwukrotnie powiększy outlet i liczbę salonów z markowymi produktami w cenach niższych o 30-70 procent. Nowe centrum outletowe będzie oferowało 2 000 miejsc parkingowych, szeroki wybór restauracji i kawiarni, a także strefę zabaw dla dzieci. Indjija Retail Park, w skład którego wejdzie outlet Fashion House, będzie także siedzibą sklepów wielkopowierzchniowych, parku biurowego i hotelu.
Do struktury grupy Liebrecht & wooD należą: firma Liebrecht & wooD (deweloper nieruchomości), Fashion House Outlet Centre (marka centrów typu outlet, która także oferuje usługi konsultingowe dla branży typu outlet), InterAct (usługi księgowości), WeCare (usługi zarządzania obiektami).
Źródło: Imago Public Relations