Link4 stawia na bezpośrednią komunikację w Internecie. Właśnie wystartowała platforma blogowa ubezpieczyciela. Ma służyć interaktywnej komunikacji z klientami oraz wszystkimi zainteresowanymi. Blog dostępny jest pod adresem: www.link4.pl/blog
Nowa platforma ma przede wszystkim informować, wyjaśniać i tłumaczyć zagadnienia związane z ubezpieczeniami majątkowymi, szczególnie komunikacyjnymi.
– Inspiracją do powstania bloga byli internauci. Fora aż roją się od pytań i wątpliwości klientów towarzystw ubezpieczeniowych. Nierzadko pozostają one bez odpowiedzi lub giną w natłoku różnych, czasem sprzecznych sugestii. Dlatego postanowiliśmy stworzyć takie miejsce w sieci, gdzie konsumenci mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania i dowiedzieć się czegoś więcej o świecie ubezpieczeń. Jednocześnie zyskujemy też obszar, na którym możemy na bieżąco wyjaśniać wątpliwości, które mają nasi klienci – mówi Agata Wiśniewska-Zaleska, dyrektor Departamentu PR i prowadząca bloga.
Platforma podzielona jest na cztery części: blogową, heldpesk, badania i prawo oraz poradnik. W części blogowej znajdą się przede wszystkim posty związane z rynkiem ubezpieczeń i działalnością Link4. W zakładce heldesk zbierane są odpowiedzi specjalistów Link4 na indywidualne zapytania internautów z różnych forów. Badania i prawo to część, w której pojawiać się będą informacje na temat zmian prawnych w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych (projekty ustaw, dyskusje, debaty publiczne), publikacje wyników badań, raportów branżowych dotyczących towarzystw ubezpieczeniowych w Internecie. Poradnik jak sama nazwa wskazuje jest częścią związaną z praktycznymi radami oraz zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane przez internautów pytania. Pojawią się tutaj także wywiady ze specjalistami Link4 czy innymi przedstawicielami świata ubezpieczeń.
– Tym, na czym nam najbardziej zależy jest wciągnięcie konsumentów do dyskusji o ubezpieczeniach. Panuje stereotyp, że ta tematyka jest nudna, trudna i „nie dla ludzi”. Mam nadzieję, że uda nam się skutecznie takie poglądy przełamać. Chcemy o ubezpieczeniach mówić „ludzkim głosem”. Przy okazji też sami lepiej poznamy naszych klientów. Więcej dowiemy się o tym, jak rozumieją naszą stronę działalności. Co ich dziwi, czasem denerwuje, a co uznają, za słuszne i pozytywne – dodaje Wiśniewska-Zaleska.
Platforma blogowa uzupełnia inne narzędzia internetowe ubezpieczyciela, które są dostępne na jego stronie. Klienci mogą na niej kupić polisę, znajdą informacje na temat wszystkich produktów Link4 wraz z OWU. Uruchomiony jest też specjalny chat ze specjalistą do spraw produktowych. Do kontaktu z konsultantem można też wykorzystać Skype’a.
Źródło: Link4