Link4 bloguje

Link4 stawia na bezpośrednią  komunikację w Internecie. Właśnie wystartowała platforma blogowa ubezpieczyciela.  Ma służyć  interaktywnej komunikacji z klientami oraz wszystkimi zainteresowanymi. Blog dostępny jest pod adresem: www.link4.pl/blog

Nowa platforma ma przede wszystkim informować, wyjaśniać i tłumaczyć zagadnienia związane z ubezpieczeniami majątkowymi, szczególnie komunikacyjnymi.

Inspiracją do powstania bloga byli internauci. Fora aż roją się od pytań i wątpliwości klientów towarzystw ubezpieczeniowych. Nierzadko pozostają one bez odpowiedzi lub giną w natłoku różnych, czasem sprzecznych sugestii. Dlatego postanowiliśmy stworzyć takie miejsce w sieci, gdzie konsumenci mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania i dowiedzieć się czegoś więcej o świecie ubezpieczeń. Jednocześnie zyskujemy też obszar, na którym możemy na bieżąco wyjaśniać wątpliwości, które mają nasi klienci – mówi Agata Wiśniewska-Zaleska, dyrektor Departamentu PR i prowadząca bloga.  

Platforma podzielona jest na cztery części: blogową, heldpesk, badania i prawo oraz poradnik. W części blogowej znajdą się przede wszystkim posty związane z rynkiem ubezpieczeń i działalnością Link4. W zakładce heldesk zbierane są odpowiedzi specjalistów Link4 na indywidualne zapytania internautów z różnych forów. Badania i prawo to część, w której pojawiać się będą informacje na temat zmian prawnych w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych (projekty ustaw, dyskusje, debaty publiczne), publikacje wyników badań, raportów branżowych dotyczących towarzystw ubezpieczeniowych w Internecie. Poradnik jak sama nazwa wskazuje jest częścią związaną z praktycznymi radami oraz zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane przez internautów pytania. Pojawią się tutaj także wywiady ze specjalistami Link4 czy innymi przedstawicielami świata ubezpieczeń.  

Tym, na czym nam najbardziej zależy jest wciągnięcie konsumentów do dyskusji o ubezpieczeniach. Panuje stereotyp, że ta tematyka jest nudna, trudna i „nie dla ludzi”. Mam nadzieję, że uda nam się skutecznie takie poglądy przełamać. Chcemy o ubezpieczeniach mówić „ludzkim głosem”. Przy okazji też sami lepiej poznamy naszych klientów. Więcej dowiemy się o tym, jak rozumieją naszą stronę działalności. Co ich dziwi, czasem denerwuje, a co uznają, za słuszne i pozytywne – dodaje Wiśniewska-Zaleska.

Platforma blogowa uzupełnia inne narzędzia internetowe ubezpieczyciela, które są dostępne na jego stronie. Klienci mogą na niej kupić polisę, znajdą informacje na temat wszystkich produktów Link4 wraz z OWU. Uruchomiony jest też specjalny chat ze specjalistą do spraw produktowych. Do kontaktu z konsultantem można też wykorzystać Skype’a. 

Źródło: Link4