Stale rosnąca liczba klientów Link4, która obecnie przekroczyła już 300 tysięcy osób oraz uruchomienie spółki Link4 Life, oferującej ubezpieczenia życiowe, spowodowały, że już na początku 2008 r. pojawiła się konieczność zapewnienia odpowiedniej sprawności technicznej dla obsługi zwiększonej ilości połączeń przychodzących do Link4 oraz gromadzenia większej niż w latach poprzednich ilości informacji. Wybór Katowic był nieprzypadkowy – Śląsk to jeden z najdynamiczniej rozwijających się regionów naszego kraju, z potencjałem wysoko wykwalifikowanych kadr oraz coraz nowocześniejszą infrastrukturą. Nie bez znaczenia jest również fakt, że to właśnie klienci ze Śląska stanowią liczną grupę w portfelu klientów Link4, co potwierdza ich otwartość i zaufanie do nowych technologii i modeli biznesowych. „Ponad 300 tysięcy naszych klientów to rzesza ludzi, której mamy obowiązek zapewnić wysoki standard obsługi połączeń, gromadzenia i przechowywania informacji oraz zabezpieczenia funkcjonowania Link4 w przypadku ewentualnych problemów technicznych. Biorąc pod uwagę fakt, że to właśnie klienci ze Śląska stanowią drugą, po warszawskiej, niezwykle liczną grupę osób, które nam zaufały, oczywista staje się decyzja umiejscowienia nowego call center w Katowicach. Nikogo nie powinno dziwić, że chcemy być obecni w tym dynamicznie rozwijającym się regionie, tworząc miejsca pracy dla wykwalifikowanej kadry pracowników” – powiedział Arkadiusz Lew-Kiedrowski, prezes zarządu Link4.
Nowe call center w Katowicach, w którym docelowo przeszkolonych i zatrudnionych będzie 100 konsultantów, zostało wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt teleinformatyczny umożliwiający organizację pracy w systemie online call center warszawskiego i katowickiego. Wraz z uruchomieniem call center dla mieszkańców województwa śląskiego uruchomiono również lokalny numer telefonu – 32 444 44 44.
Otwarcie nowego call center stało się naturalną okazją do utworzenia punktu obsługi klienta w Katowicach. „W swojej strategii nadal stawiamy na telefoniczny i elektroniczny kontakt z klientem. Pozwala to nam utrzymać niskie koszty sprzedaży, a tym samym oferować atrakcyjną cenę składki. Dzięki temu coraz więcej klientów preferuje bezpośredni kontakt z Link4, oszczędzając na opłatach i prowizjach dla pośredników.”– informuje Marek Gola, dyrektor pionu sprzedaży Link4. Punkt obsługi klienta mieści się w tym samym budynku co call center, czyli na parterze Galerii Handlowo – Usługowej ALTUS przy ulicy Uniwersyteckiej 13 w Katowicach. Klienci, którzy będą zainteresowani osobistym kontaktem z katowickimi pracownikami Link4, będą tu mogli uzyskać wszelkie informacje na temat ubezpieczeń, wykupić, opłacić i odebrać polisę, dokonać w niej zmian, a także dowiedzieć się szczegółów dotyczących likwidacji szkody. Punkt obsługi klienta będzie otwarty dla klientów przez 6 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 20:00, a w soboty od 9:00 do 17:00.
Z okazji uruchomienia call center i otwarcia punktu obsługi klientów w Katowicach Link4 przygotował dla mieszkańców województwa śląskiego specjalne zniżki i promocje. Każdy kierowca ze Śląska jeśli zadzwoni pod (32) 444 44 44 i poda hasło „Śląsk4” otrzyma zniżkę na pakietowe ubezpieczenie samochodu (OC+AC) w wysokości 100 złotych, z kolei przy zakupie OC otrzyma 30 zł zniżki.