LINK4 Marką Godną Zaufania

Innowacyjność i wprowadzanie prostych rozwiązań w ubezpieczeniach docenione. LINK4 został uhonorowany tytułem Marka Godna Zaufania 2023 jako zwycięzca w kategorii: Wysoki A-IQ, czyli firma, która najlepiej wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej działalności. Prestiżowy ranking organizuje co roku miesięcznik „My Company”.

Badanie zostało przeprowadzone już po raz ósmy. Na zlecenie wydawcy miesięcznika My Company firma badawcza Kantar Polska SA przeprowadziła ankietę wśród firm i podmiotów gospodarczych sektora MSP. W sondażu wzięło udział 1 110 respondentów. W każdej z kategorii, w spontanicznym wyborze, można było wskazać tylko jedną markę – tę, którą darzy się największym zaufaniem. LINK4 znalazł się w elitarnym gronie 25 firm wyróżnionych tytułem Marka Godna Zaufania 2023 jako zwycięzca  kategorii: Wysoki A-IQ, czyli firma, która najlepiej wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej działalności.

– Jest to dla nas szczególne wyróżnienie. Zaufanie to proces długofalowy i symboliczne znaczenie ma dla nas fakt, że tym zaszczytnym tytułem zostaliśmy uhonorowali w wyjątkowym dla LINK4 roku jubileuszowym. Już od 20 lat dostarczamy produkty i usługi najwyższej jakości, ale też dokładamy starań, by każdego klienta traktować indywidualnie i być fair, bo zysk mierzymy nie tylko twardymi danymi finansowymi. Równie ważne jest dla nas zaufanie naszych klientów, partnerów biznesowych i wszystkich współpracowników. To zasady niezmienne w LINK4 od dwóch dekad – podkreśla Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.

Upraszczanie świata ubezpieczeń  i wprowadzanie przez LINK4 innowacyjnych rozwiązań zyskują coraz większe uznanie klientów i obserwatorów rynku. Przy ocenie najlepszego wykorzystania sztucznej inteligencji aż 43% respondentów wskazało właśnie na LINK4. AI m.in. rozpoznaje przesyłane przez klientów zdjęcia, a pracownicy ubezpieczyciela weryfikują tylko wybrane przypadki. Dzięki temu cały proces jest znacznie szybszy. Ciekawym rozwiązaniem z obszaru sztucznej inteligencji jest także narzędzie do analizy rozmów doradców. System przeanalizował już ponad kilkadziesiąt tysięcy godzin rozmów konsultantów z klientami i pozwolił na zwiększenie ich efektywności i jakości. Nowością jest wprowadzenie rozwiązań AI do procesu likwidacji szkód komunikacyjnych. To prawdziwa rewolucja – z wykorzystaniem sztucznej inteligencji przygotowanie kosztorysu naprawy szkody komunikacyjnej trwa zaledwie 30 sekund.

– Jesteśmy już dojrzałą korporacją, ale z duszą startupu. Wciąż chcemy robić rzeczy niestandardowe i pokazywać, że potrafimy nie tylko wykorzystywać, ale też nadal kreować rynkowe trendy. Sięgamy odważnie po coraz to nowsze rozwiązania i czerpiemy z możliwości, jakie daje zaawansowana technologia. Wierzymy, że ubezpieczenia powinny być proste i dzięki nowoczesnym narzędziom takie właśnie się stają – podsumowuje Agnieszka Wrońska.

Celem badania Marka Godna Zaufania jest poznanie opinii przedsiębiorców, kadry zarządzającej i specjalistów na temat najlepszych marek, produktów i usług oraz poznanie tych firm, którym najbardziej ufają. Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2023 są dostępne na stronie internetowej http://markagodnazaufania.pl/.

Źródło: Link4