Link4 od środka. Nowa kampania ubezpieczyciela

Link4, lider rynku ubezpieczeń direct w Polsce, wystartował z nową kampanią wizerunkową. Przesłaniem akcji jest „Poznaj Link4 od środka”. Reklamy od 2 grudnia będą emitowane na pierwszym miejscu w wybranych blokach reklamowych na antenie TVN 24 i TVN CNBC.

Celem kampanii jest wzmocnienie takich atrybutów marki Link4 jak wiarygodność i rzetelność. Spot kręcony był w siedzibie Link4 przy Postępu 15. Obok aktorów pokazani są też pracownicy ubezpieczyciela, m.in. z call center i Pionu Likwidacji Szkód.

– Link4 jest firmą directową i wielu kojarzy ją  z wirtualnością. Dlatego postanowiliśmy podkreślić ludzką twarz naszej firmy. W spocie pokazujemy też naszych pracowników, którzy odpowiadają za kompleksową i profesjonalną obsługę ubezpieczeniową naszych klientów – podkreśla Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu Link4.

Obecna kampania ze względu na wizerunkowy charakter ma odmienną formułę od ostatnich reklam ubezpieczyciela. Spot trwa 45 sekund i opowiada o poszczególnych elementach obsługi ubezpieczeń przez Link4 – zakupie polisy, serwisie i obsłudze szkody. W materiale pojawia się też charakterystyczny motyw scenograficzny, czyli krzesła-czwórki, które są elementem brandingu towarzystwa. Spot nawiązuje też do przynależności firmy do międzynarodowej grupy RSA.

– Wsparcie marką RSA ma podkreślić pozycjonowanie Link4 jako firmy dostarczającej „best value for money”, czyli sprawdzone, pewne i godne polecenia ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne – zaznacza Niewiadomski.

Kampania startuje 2 grudnia i potrwa przynajmniej miesiąc. Spot emitowany będzie na pierwszej pozycji w bloku reklamowym w dwóch stacjach grupy TVN: TVN 24 oraz TVN CNBC. Pomysł kreatywny należy do Gruppy66 Ogilvy. Reklama została wyprodukowana przez Redworks, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Źródło: Link4