Nowym dyrektorem pionu Marketingu w LINK4 został Maciej Marszałek, zastępując w tej roli Marcina Niewiadomskiego, który odszedł ze struktur firmy. Maciej Marszałek był dotychczas odpowiedzialny za sprzedaż i komunikację marketingową w kanale internetowym. W nowej roli będzie także odpowiedzialny za marketing tradycyjny oraz sprzedaż w kanale B2B.
W LINK4 pracuje od 2009 roku, gdzie od początku był odpowiedzialny za stworzenie, a później rozwój obszaru eBusiness. Od początku swojej kariery związany z branżą finansową. W obszarze bankowości zarządzał zarówno zespołami odpowiedzialnymi za zakupy mediów, jak i komunikację marketingową w internecie oraz tworzenie internetowych procesów sprzedaży takich produktów jak: kredyty hipoteczne, karty kredytowe, kredyty gotówkowe, konta bankowe czy depozyty.
Jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończył kierunek Zarządzania i Marketingu ze specjalizacją: Psychologia w Zarządzaniu, a także program International Management we francuskiej CERAM Sophia Antipolis.
Funkcję Dyrektora Departamentu eBusiness i Sprzedaży Direct w Link4 obejmie natomiast Marta Perwenis, która będzie odpowiedzialna za całość działań internetowych i zakup mediów wspierających sprzedaż direct.
Jest ekspertem w maksymalizacji sprzedaży online oraz optymalizacji procesów internetowych. Od 10 lat związana z branżą internetową. Przez ostatnie sześć lat współtworzyła i rozwijała kanał sprzedaży internetowej w Liberty Direct. Początkowo jako Internet Brand Manager zajmowała się strategią wprowadzenia marki do internetu oraz rozwojem narzędzi i procesów sprzedaży oraz obsługi klienta online. Następnie jako kierownik działu odpowiadała za realizację sprzedaży przez Internet. Wcześniej w Banku Millennium tworzyła pierwsze na rynku procesy pozyskiwania klientów przez internet. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.
W najbliższym czasie zespół digitalowy zostanie powiększony o kolejne osoby.