LINK4 prezentuje nowy serwis internetowy

Link4 uruchomił nową stronę internetową ułatwiającą proces wyboru ubezpieczenia online. Jedną z zalet serwisu Link4 jest jego kompatybilność z różnymi wielkościami ekranów, co w kontekście popularyzacji urządzeń mobilnych ma ogromne znaczenie. Projekt strony powstał we współpracy z agencją Symetria, za wdrożenie witryny odpowiedzialna była agencja Merix Studio.

Nowa odsłona strony Link4 jest jednym z pierwszych polskich serwisów wpisujących się w trend responsive design. Dzięki zaprojektowanym przez Symetrię rozwiązaniom, strona dostosowuje się do wielkości ekranu. Ułatwia to wykorzystanie kluczowych sekcji serwisu posiadaczom smartfonów czy tabletów.
 
Minimalizm w opisach i jasna struktura serwisu zwiększają komfort pracy klientów. Dzięki różnorodnym narzędziom wsparcia, ubezpieczyciel zapewnia pomoc podczas całej podróży użytkownika – od momentu wejścia na stronę, aż po finalizację zamówienia. W nowym serwisie znaleźć można czat, wirtualnego doradcę, sekcję najczęściej zadawanych pytań oraz nowy silnik wyszukiwarki, który ułatwia dotarcie do poszukiwanych informacji.

– Naszym celem było stworzenie serwisu, który wpisze się w wizerunek marki Link4 jako nowoczesnego i innowacyjnego ubezpieczyciela. Jednocześnie zależało nam na tym, aby zbudować serwis, którego struktura będzie elastyczna i pozwoli nam na budowanie kontentu wokół potrzeb poszczególnych grup naszych klientów – mówi Maciej Marszałek, dyrektor Departamentu eBusiness w Link4.

Zespół Link4 zadbał również o wdrożenie najnowszych narzędzi do analizy ruchu na stronie i precyzyjnego targetowania w czasie rzeczywistym. O sukcesie nowatorskich rozwiązań może świadczyć fakt, że serwis Link4 będzie wykorzystany w innych krajach Grupy RSA, do której należy ubezpieczyciel. Już wkrótce światło dzienne ujrzy strona w Dubaju, która bazuje na polskim rozwiązaniu.

Źródło: Link4