W swojej najnowszej kampanii marketingowej Link4 zachęca klientów do sprawdzenia i porównania ofert Casco. W reklamach, znani z wcześniejszych kreacji dla Link4, Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak, wskazują na kluczowe zalety dobrego ubezpieczenia AC. Kampania rozpoczęła się 2 marca br.
Akcja marketingowa, zaplanowana wielo etapowo, ma charakter zarówno wizerunkowo, jak i sprzedażowy. W marcu ruszyła pierwsza część, której podstawowym celem jest budowanie jakości AC.
– W prologu naszej kampanii tworzymy swoisty „stempel jakości” dobrego AC, które sprzedawane jest przez Link4. Jak pokazały analizy oczekiwań naszych klientów, o dobrym AC nie świadczy jeden wyróżnik, ale zestaw określonych wartości, jak m.in. cena, pewność, elastyczność czy rzetelność. Na konkretnych przykładach pokazujemy, dlaczego AC w Link4 jest dobrym wyborem dla kierowców. Chcemy też „powalczyć” z przesądami i pokazać, że tani produkt nie oznacza gorszy – podkreśla Tomasz Borchowiec, dyrektor pionu marketingu Link4.
Kreacja, podobnie jak wcześniej, oparta jest na specyficznym poczuciu humoru duetu Wasowski i Szczęśniak. Kampania składa się z kilku wariantów spotów radiowych, których motywem przewodnim jest „Kącik Obalania Przesądów”.
Główny nacisk w pierwszym etapie kampanii dotyczącej dobrego Casco w Link4 położony jest na radio. Kampania obejmuje Drapacz Chmur, Radio Zet oraz PR3. Podstawowe dwa spoty o Casco w Link4 uzupełnione są przez krótkie reklamy „call-to-action” i przypominające numer telefonu Link4.
Dodatkowo akcja marketingowa wspierana będzie przez działania w internecie oraz w prasie (m.in. w Gazecie Wyborczej, Dzienniku, Wysokich Obrotach, Auto Świecie, Polityce, Wprost i Tele Świecie).
Pomysł kreatywny nowej kampanii należy do agencji Change Communications. Zakupem mediów oraz planowaniem zajął się dom mediowy MediaCom.
Źródło: Link4