„Idealnie dopasowane ubezpieczenie” – takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczenia w Link4 odpowiadają potrzebom klientów. Emisja spotów rozpoczęła się 6 września.
Wybierając ubezpieczenie w Link4 kierowca ma gwarancję, że otrzyma produkt dopasowany do jego potrzeb. Akcja marketingowa, przygotowana przez Grupę Ogilvy66, ma charakter jakościowy i sprzedażowy.
– W najnowszej kampanii podkreślamy fakt, że nasze ubezpieczenia odpowiadają rzeczywistym potrzebom klienta. Zwracamy także uwagę na aktywny udział klienta w procesie wyboru optymalnego dla siebie ubezpieczenia. Innymi słowy pokazujemy, że ubezpieczenia w Link4 można „uszyć na miarę”. Zachęcamy więc klientów do sprawdzenia naszej oferty OC i AC – podkreśla Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu Link4.
Obecna kampania jest kontynuacją działań, których pierwsza odsłona pojawiła się w mediach w połowie maja 2010 roku. W najnowszych spotach został wykorzystany ten sam format, który zastosowano w poprzednich kampaniach ubezpieczyciela. Po raz kolejny pojawia się też charakterystyczny motyw scenograficzny, czyli krzesła-czwórki, które są także elementem brandingu Link4.
Reklamy Link4 pojawią się w prasie oraz ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i wybranych telewizjach tematycznych. Kampania wspierana będzie w przez akcje bannerowe na głównych portalach internetowych oraz e-mailingi. Pomysł kreatywny należy do Gruppy66 Ogilvy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
Źródło: Link4