LINK4 w programie „Nasz Nowy Dom”

Od czwartku 2 marca rusza w Polsacie nowa edycja programu telewizyjnego „Nasz Nowy Dom”. LINK4 został partnerem cyklu, pomagając finansowo w remoncie domów oraz przekazując polisy mieszkaniowe rodzinom pokrzywdzonym przez los i borykającym się z problemami materialnymi, często także z inwalidztwem czy chorobą.

W wiosennej ramówce Polsatu znajdzie się 12 odcinków „Naszego Nowego Domu”. Każdy odcinek prowadzonego przez Katarzynę Dowbor programu ogląda blisko cztery miliony Polaków. Kibicują oni bohaterom, których domy i mieszkania remontuje ekipa wykwalifikowanych architektów i budowlańców doprowadzając do idealnego stanu zaniedbane, niekiedy zniszczone przez żywioły nieruchomości – zdarza się, że bez dachów, tynków na ścianach czy podłóg.

– Bohaterowie „Naszego Nowego Domu” szczególnie zasługują na wsparcie – tak o współpracy ubezpieczyciela z programem opowiada Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu w LINK4. Cieszy nas, że możemy pomagać tym wspaniałym rodzinom. To ludzie, którzy często przeżyli życiowe dramaty, a my możemy sprawić, że wreszcie będą mieli spokojny sen. Moment, kiedy wchodzą do świeżo odremontowanego domu jest zawsze niezwykle wzruszający. Ich radość jest nie do opisania. – opowiada Patrycja Kotecka z LINK4.

Co ciekawe, polisy mieszkaniowe w programie są wręczane rodzinom osobiście przez Agnieszkę Wrońską – prezesa LINK4 oraz Katarzynę Wojdyłę – członka zarządu.

– Jednym ze strategicznych celów LINK4 w tym roku jest zwiększenie udziału polis mieszkaniowych w portfelu oraz aktywna sprzedaż tych produktów przez agentów, telefon i internet. Dlatego zdecydowaliśmy się na pierwszą w historii firmy reklamę telewizyjną promującą „mieszkaniówkę” i udoskonaliliśmy sam produkt wprowadzając m.in. formułę all risk. Widzimy już pierwsze efekty. Sprzedaż od początku roku wzrosła o 30 procent a nasz produkt plasuje się w czołówce najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku. Zaangażowanie w program „Nasz Nowy Dom” to kolejne, ale nie ostanie działanie, jakie podejmujemy promując ubezpieczenia mieszkaniowe, których świadomość jest w Polsce cały czas bardzo niska.  – podkreśla Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.