Link4 z Laurem Konsumenta

Link4 otrzymał  Srebrny Laur Konsumenta 2009 w kategorii „ Ubezpieczenia Komunikacyjne” w V edycji tego programu.  Oznacza to, że sami klienci towarzystwa, korzystający z jego ubezpieczeń, mają jak najlepsza opinię o Link4 i są zadowoleni z wyboru jego produktów i usług.

Najczęściej Link4 było określane jako firma solidna i godna zaufania. Część respondentów zwracała też uwagę na zgodną z oczekiwaniami składkę za polisę.  

Trudno o lepszy sprawdzian jakości świadczonych przez nas usług niż opinie naszych klientów. Przyznane wyróżnienie pokazuje, że polscy konsumenci nie tylko znają Link4 i jego markę, ale także wysoko oceniają nasze produkty i usługi, traktują nas jako firmę godną zaufania i solidną. Co więcej, chcą je polecać innym – swojej rodzinie i znajomym. Jest to o tyle istotne, że, jak pokazują badania przeprowadzone niedawno przez PBS DGA na zlecenie firmy doradczej OnBoard, aż 79% Polaków przy wyborze konkretnej firmy ubezpieczeniowej wcześniej zasięga opinii innych – mówi Adam Horosz, Prezes Link4.

Laur Konsumenta jest programem realizowanym przez Rzecz o Biznesie – dodatek do dziennika Rzeczpospolita. Co roku wyłania najpopularniejsze zdaniem konsumentów produkty i marki. Kluczowym elementem programu jest  ogólnopolskie badanie popularności produktów i usług na polskim rynku. Respondenci szczególną uwagę zwracali na jakość produktów, innowacyjność, chęć polecenia znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.  

W badaniu wzięło udział 5000 ankietowanych. W tegorocznej edycji konkursu istotną  sprawę odgrywało również głosowanie czytelników.  

Żeby odnieść sukces w relacjach z klientem nie tylko ważne są takie korzyści jak cena czy wygoda. Niezwykle istotna, szczególnie dla firmy direct, jest jakość obsługi klientów, a także sposób prowadzenia dialogu z klientem. Mam tu na myśli stałą dbałość o wysoki poziom obsługi i zadowolenia klientów. Ważna jest również otwartość komunikacji, możliwość stałego prowadzenia rozmowy. To owocuje zaufaniem, jakim darzą klienci Link4 – dodaje Horosz.  

Przypomnijmy, że w niedawnym raporcie o marce ubezpieczeniowej opublikowanym przez firmę  doradczą OnBoard Link4 był jedną z trzech najczęściej polecanych firm oferujących ubezpieczenia samochodowe.  

Więcej: www.link4.pl

Źródło: Link4