LINK4 zebrał 250 mln zł składki

LINK4 w I półroczu 2015 roku zebrał ponad 250 milionów złotych składki. To wzrost o 23 proc w porównaniu z I półroczem 2014 roku, w którym towarzystwo pozyskało 203 miliony złotych składki.


– Nowy właściciel, PZU, wyznaczył LINK4 ambitne cele: 1 miliard złotych składki w 2020 roku. Aby to osiągnąć LINK4 musi rozwijać się lepiej niż rynek z wykorzystaniem dwóch głównych kanałów dystrybucji: agentów oraz directu – skomentował wyniki Roger Hodgkiss, prezes LINK4.

– Na razie tegoroczny cel – zebranie pół miliarda złotych składek – udaje nam się realizować, ale zauważamy coraz trudniejszą sytuację na rynku i coraz większą potrzebę wzrostu cen, zwłaszcza, że po wytycznych KNF dotyczących likwidacji szkód, znacznie wzrosły koszty obsługi klientów. Dlatego dużym wyzwaniem jest takie zarządzanie ceną i procesami sprzedażowymi, by nasz biznes funkcjonował bezpiecznie, zgodnie z wymogami regulatorów i był rentowny, zwłaszcza przy tak dużej konkurencji i ostrej wojnie cenowej -dodał Roger Hodgkiss.

27 sierpnia ruszy nowa kampania reklamowa, która jest kontynuacją dotychczasowej platformy komunikacji, promująca ubezpieczenia samochodowe wraz ze specjalnym benefitem dla klientów – nawigacją NaviExpert, którą otrzymuje każdy, kto kupi polisę OC i AC w LINK4.

Końcówka roku to w LINK4 przygotowania do rebrandingu. Obecnie firma jest na etapie badań nowej identyfikacji wizualnej. Przeprowadza je wśród obecnych i potencjalnych klientów, a także agentów. Nazwa firmy pozostanie, ponieważ jest jedną z najlepiej rozpoznawanych marek ubezpieczeniowych w Polsce, natomiast nowe logo pojawi się na początku 2016 roku.