Lions Bank Master Key World Elite MasterCard to pierwsza tego typu tego typu karta nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Wykonana jest ze stopu trzech metali, a jej kształt przedstawia głowę lwa. Nie ma górnego limitu zadłużenia, oferuje najdłuższy okres bezodsetkowy i szeroki pakiet usług dodatkowych.
Lions Bank wprowadza do oferty nową kartę płatniczą: Lions Bank Master Key World Elite MasterCard. To karta z najwyższej półki, oferowana tylko wybranym klientom. Wyróżnia ją unikalny kształt i materiał, z którego została wykonana. Jest pierwszą na świecie kartą metalową o nieregularnym kształcie, a także pierwszą w Europie kartą metalową zorientowaną pionowo w portfolio MasterCard. Od innych kart odróżnia ją także brak numeru na awersie.
Karta wykonana jest ze stopu metali: cynku, niklu i miedzi. Waży 25 gramów. Front karty wypełnia polerowany, lustrzany logotyp Lions Banku, rzucający refleksy świetlne. Pod nim wytłoczone jest imię i nazwisko posiadacza karty. Każda karta Lions Bank Master Key World Elite MasterCard wytwarzana jest w Stanach Zjednoczonych, a za jej manufakturową produkcję i personalizację odpowiada firma Oberthur Technologies (ta sama, która wprowadziła do Polski kartę z wyświetlaczem).
Jak przystało na kartę z wyższej półki, w ofercie znajduje się pokaźny pakiet usług dodatkowych. Obok programów MasterCard Rewards (ze specjalnym katalogiem nagród), Priority Pass i MasterCard Privileges, karta daje dostęp do międzynarodowego concierge Quintessentially Lifestyle.
Ten ostatni jest programem dla naprawdę wymagających klientów. Wśród najbardziej niekonwencjonalnych zamówień klubowiczów, zrealizowanych przez Quintessentially Lifestyle organizator wymienia zaaranżowanie kolacji z Dalajlmą, zorganizowanie wspinaczki na operę w Sydney i oglądanie z tej perspektywy noworocznego pokazu sztucznych ogni, zaaranżowanie romantycznej kolacji na szczycie lodowca w Nowej Zelandii, przygotowanie wyprawy na Biegun Północny na oglądanie zorzy polarnej czy stworzenie jaskini Batmana w domu klienta, włącznie z sekretnym przejściem.
Decyzje o jej przyznaniu karty wydawane są na podstawie indywidualnych kryteriów. Kartę wyróżnia na rynku m.in. najdłuższy okres bezodsetkowy zarówno dla transakcji bezgotówkowych, jak i wypłat gotówki (64 dni) oraz możliwość wyboru dowolnego dnia spłaty. Jej cechą szczególną jest też brak górnego limitu zadłużenia.
Dla posiadaczy „lwich kart” preferencyjne warunki zaproponuje też Grupa Idea Banku. Jak podaje bank, mają to być „niezwykle atrakcyjne warunki korzystania z produktów grupy oferowanych osobom prowadzącym własną firmę – usług leasingowych, faktoringowych czy księgowych. Szczególnym przywilejem może być na przykład dostarczenie nowo zakupionego, zatankowanego samochodu we wskazane miejsce w Polsce lub sfinansowanie zakupu indywidualnych tablic rejestracyjnych”.
Karty o unikalnych właściwościach zarezerwowane są dla najbogatszych klientów. Na świecie można spotkać też karty wysadzane diamentami (wydaje Dubai First Royale), karty ze stopu złota i palladu (JP Morgan i jego Palladium Card) czy z tytanu (American Express Card tzw. Centurion). Warto przy okazji przypomnieć, że metalową kartę debetową (o regularnym kształcie) wydaje już na naszym rynku Getin Noble Bank. Do najbardziej prestiżowych kart dostępnych w Polsce zaliczamy też Visę Infinity, MasterCard World Signia i czarne karty z portfolio Diners Club.
Uwaga konkurs! | |
|
Czy wiesz, czym jest reputacja i w jaki sposób wpływa na prowadzenie i rozwój biznesu? Podziel się z nami tą wiedzą i wygraj zaproszenie na konferencję Bezcenna Reputacja, która odbędzie się 10 grudnia 2013 r. w Warszawie. Jej organizatorem jest Harvard Business Review Polska oraz MSLGROUP. Żeby wygrać wejściówkę, wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Czy reputacja firmy wpływa na prowadzenie biznesu? Uzasadnienie prosimy wysyłać na adres konkurs@bankier.pl. Na Państwa odpowiedzi czekamy do 6 grudnia do godz 23.59.
Zaproszenie na konferencję przekazała firma MSLGROUP. Powodzenia! [Aktualizacja 09.12.2013] Zwycięzcą konkursu został pan Arkadiusz Kleniewski. Gratulujemy! |
Napisz do autora: w.boczon@bankier.pl