Firma PolCard w całym 2004 roku obsłużyła prawie 95 milionów transakcji wartych ponad 12 miliardów złotych. „Lipcowy sukces PolCardu w zakresie transakcji bezgotówkowych potwierdza, iż polskie społeczeństwo coraz częściej posługuje się kartami dokonując płatności w punktach usługowo-handlowych. Naszym celem jako lidera rynku w obsłudze kart płatniczych jest oferowanie takich produktów i usług, które gwarantują jak najbardziej bezpieczną i sprawną realizację transakcji zarówno dla naszych Klientów, jak i dla użytkowników kart.” – powiedział Adam Parfiniewicz, Prezes PolCard.
Sieć sprzedaży korzystająca z usług PolCardu to ponad 70 tysięcy punktów handlowo-usługowych, z czego w ponad 40 tysiącach punktów funkcjonują urządzenia elektroniczne przyjmujące płatności kartą – elektroniczne terminale POS (stacjonarne oraz przenośne GSM), kasy fiskalne, a także urządzenia bezobsługowe (biletomaty i dystrybutory paliw). Firma prowadzi także usługi w zakresie płatności przez Internet.