Firma działająca w branży płatności odroczonych – LM PAY – chce wspierać rozwój klinik. Na początek – wsparcie marketingowe. – Widzimy, że kliniki, które w swoim modelu biznesowym uwzględniają płatności odroczone dla pacjentów, szybciej zdobywają nowych klientów i mają więcej klientów powracających – przekonuje Jakub Czarzasty, CEO LM PAY S.A.
Z LM PAY S.A. współpracuje już ponad 12 tys. klinik, w których można skorzystać od razu z wybranej formy płatności odroczonych. Firma planuje zadebiutować na giełdzie jeszcze w tym roku.
Rynek finansowania usług medycznych przeżywa w ostatnich latach prawdziwy boom. Coraz więcej osób korzysta z odroczonych płatności także za zabiegi medyczne – zarówno w gabinetach stomatologicznych czy medycyny estetycznej, jak i w klinikach weterynaryjnych czy dietetycznych.
– Na rynku finansowania usług medycznych działamy od 2010 roku, ale właśnie w ostatnich kilku latach obserwujemy, jak nabiera tempa trend Care now, Pay later (CNPL). To z pewnością efekt dopasowywania się do odbiorców, którzy oswoili się z płatnościami odroczonymi i oczekują tego typu wygodnych innowacji. To z pewnością także zjawisko wyraźnej zmiany podejścia klinik do oferowania w planach leczenia tego typu płatności odroczonych – zwraca uwagę Jakub Czarzasty, CEO LM PAY S.A.
LM PAY uspójniło właśnie komunikację w rebrandingu i dziś oferuje swoje usługi płatności odroczonych w trzech kluczowych formach:
- MediRaty to system ratalny za usługi od 500 do 30 tys. zł, decyzja o przyznaniu finansowania zajmuje nie więcej niż 10 minut w czasie rozmowy telefonicznej z pacjentem po zgłoszeniu z kliniki.
- MediPay to płatność odroczona za usługi medyczne do 5 000 zł, przyznawana po weryfikacji tożsamości natychmiast w klinice, spłata do 30 dni jest bez żadnych kosztów dodatkowych.
- MediKod to płatność za pomocą 6-cyfrowego osobistego kodu, który można otrzymać po zarejestrowaniu się na stronie www albo po zeskanowaniu QR kodu. Limit to 5000 zł, do 30 dni bez kosztów.
Rebranding dotyczy nie tylko spójnych nazw trzech form płatności odroczonych, ale i korekty kolorystycznej – pastelowe barwy ściśle powiązane są z podstawowymi wartościami firmy: niebieski to kolor pewności i bezpieczeństwa, pomarańczowy – aktywności i innowacji, turkusowy kojarzy się z radością i relaksem.
Przy okazji rebrandingu LM PAY S. A. uruchomiło także specjalną akcję „Zmieniamy się na wiosnę”. To propozycja dla współpracujących klinik, które chcą zaoferować swoim klientom możliwość pobrania MediKodów. – Widzimy, że systemy płatności odroczonych dobrze wpisane w model biznesowy klinik podnoszą ich rentowność. Naszą akcją „Zmieniamy się na wiosnę” chcemy zapoczątkować długofalowy program wspierania marketingowego klinik – zapowiada Jakub Czarzasty, CEO LM PAY S.A.
Źródło: LM Pay