LM Pay proponuje klientom klinik medycznych płatności odroczone

Firma działająca w branży płatności odroczonych – LM PAY – chce wspierać rozwój klinik. Na początek – wsparcie marketingowe. – Widzimy, że kliniki, które w swoim modelu biznesowym uwzględniają płatności odroczone dla pacjentów, szybciej zdobywają nowych klientów i mają więcej klientów powracających – przekonuje Jakub Czarzasty, CEO LM PAY S.A.

Z LM PAY S.A. współpracuje już ponad 12 tys. klinik, w których można skorzystać od razu z wybranej formy płatności odroczonych. Firma planuje zadebiutować na giełdzie jeszcze w tym roku.

Rynek finansowania usług medycznych przeżywa w ostatnich latach prawdziwy boom. Coraz więcej osób korzysta z odroczonych płatności także za zabiegi medyczne – zarówno w gabinetach stomatologicznych czy medycyny estetycznej, jak i w klinikach weterynaryjnych czy dietetycznych.

– Na rynku finansowania usług medycznych działamy od 2010 roku, ale właśnie w ostatnich kilku latach obserwujemy, jak nabiera tempa trend Care now, Pay later (CNPL). To z pewnością efekt dopasowywania się do odbiorców, którzy oswoili się z płatnościami odroczonymi i oczekują tego typu wygodnych innowacji. To z pewnością także zjawisko wyraźnej zmiany podejścia klinik do oferowania w planach leczenia tego typu płatności odroczonych – zwraca uwagę Jakub Czarzasty, CEO LM PAY S.A.

LM PAY uspójniło właśnie komunikację w rebrandingu i dziś oferuje swoje usługi płatności odroczonych w trzech kluczowych formach:

Rebranding dotyczy nie tylko spójnych nazw trzech form płatności odroczonych, ale i korekty kolorystycznej – pastelowe barwy ściśle powiązane są z podstawowymi wartościami firmy: niebieski to kolor pewności i bezpieczeństwa, pomarańczowy – aktywności i innowacji, turkusowy kojarzy się z radością i relaksem.

Przy okazji rebrandingu LM PAY S. A. uruchomiło także specjalną akcję „Zmieniamy się na wiosnę”. To propozycja dla współpracujących klinik, które chcą zaoferować swoim klientom możliwość pobrania MediKodów. – Widzimy, że systemy płatności odroczonych dobrze wpisane w model biznesowy klinik podnoszą ich rentowność. Naszą akcją „Zmieniamy się na wiosnę” chcemy zapoczątkować długofalowy program wspierania marketingowego klinik – zapowiada Jakub Czarzasty, CEO LM PAY S.A.

Źródło: LM Pay