Łódź w mediach – media w Łodzi

Organizatorami przedsięwzięcia są Forum Komunikacji Marketingowej, działające przy katedrze Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji UŁ oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

W godzinach 10-13 odbędzie się panel dyskusyjny i case study, do którego zaproszeni zostali redaktorzy naczelni łódzkich mediów. Podczas panelu omawiana będzie rola mediów w kształtowaniu wizerunku miasta Łodzi. W godzinach 14-17 przedstawiciele Forum Komunikacji Marketingowej poprowadzą warsztaty dla dziennikarzy.

Nasz projekt ma na celu analizę obecnego wizerunku Łodzi w mediach, a także polemikę nad postawą lokalnego środowiska dziennikarskiego w tym zakresie – mówi Joanna Sokalszczuk-Delbar, Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Rola mediów w kreowaniu marki jest niekwestionowana. Dlatego chcielibyśmy, aby nasza dyskusja oraz warsztat miały wymiar edukacyjny i integrujący. Bez akceptacji przez media potrzeby wspólnego budowania pozytywnego przekazu wizerunku Łodzi i formułowania jej tożsamości – jakiekolwiek wysiłki na rzecz łódzkiej marki stają się bezużyteczne i tracą na efektywności. Pragniemy, aby nasza inicjatywa rozpoczęła proces zmiany postrzegania naszego miasta w oczach łódzkich dziennikarzy, a co za tym idzie, w samych środkach masowego przekazu.