Logo będzie pierwszym tego rodzaju cyklicznym wydawnictwem w Europie. Kierowane jest do panów w wieku 20-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej. Czytelnikami Logo będą mężczyźni, którzy dbają o swój wygląd i zdrowie, interesują się nowościami, cenią produkty dobrej jakości. W piśmie znajdą się rubryki poświęcone odzieży, elektronice, akcesoriom sportowym, samochodom, kosmetykom i alkoholom.
W porównaniu do wydawanego również przez Agorę miesięcznika dla kobiet Avanti, w Logo więcej uwagi poświęcone będzie poradnictwu – poczynając od zasad łączenia kolorów, poprzez omówienie budowy aparatów cyfrowych, a kończąc na poradach psychologa.
Kwartalnik będzie mieć format 203 na 257 mm, objętość 140 stron. Przewidywany nakład pierwszego numeru to 130 tys. egzemplarzy, cena 5.90 złotych.