Logotyp Noble Banku numerem 1 w plebiscycie Banking-Magazine

Noble Bank został wyróżniony pierwszym miejscem w plebiscycie „Najciekawsze Logo Banku 2012”. To pierwsza edycja plebiscytu organizowanego przez Banking–Magazine – miała na celu wyłonienie znaku graficznego banku, charakteryzującego się najbardziej przejrzystym przekazem oraz ciekawą formą graficzną dla potencjalego odbiorcy. W plebiscycie udział wzięło 36 logotypów instytucji bankowych działających w Polsce.

Według założeń plebiscytu, idealne logo powinno m.in. łatwo zapadać w pamięć i dobrze oddawać charakter oraz specyfikę firmy, jaką reprezentuje. Niezmiernie trudno jest osiągnąć taki efekt, szczególnie w branży bankowej, w której wizerunek jest wartością najwyższą i stale eksponowaną. Zdaniem kapituły, na tle innych marek logotyp Noble Banku „zdecydowanie wyróżnia się wzrostem, stabilizacją, tradycją“. Wraz z „dobrze kojarzącą się nazwą oraz kolorystyką, obiecującą coś specjalnego“, elementy te sprawiły, iż właśnie Noble Bank został uhonorowany statuetką zwycięzcy w pierwszym tego typu plebiscycie.

W zestawieniu „Najciekawsze Logo Banku 2012” wzięło udział 36 logotypów Instytucji Bankowych działających w naszym kraju, za Noble Bankiem uplasowały się instytucje takie jak m.in. PKO BP oraz Alior Bank.

– Wyróżnienie potwierdza sukces strategii Noble Banku, który stworzony w oparciu o najwyższe światowe standardy, od lat cieszy się uznaniem nie tylko ekspertów rynku finansowego, ale także szczególnie wymagających Klientów – najzamożniejszych Polaków. Noble Bank jest marką, która potrzebuje szczególnej oprawy wizualnej. Jej charakter musi odzwierciedlać pozycję i wizerunek marki Noble na rynku usług bankowych. Utrzymany w eleganckiej, luksusowej stylistyce logotyp ściśle współgra z hasłem banku – ‘Noble Bank. Bank na Pokolenia’. Wpisany w niego dąb symbolizuje tradycję i stabilizację, wieloletnie relacje i ponadczasowość. To symbol Banku z tradycjami oraz instytucji stworzonej z myślą o najzamożniejszych Klientach. Wysmakowana, klasyczna czcionka, w połączeniu ze złoto-czarno-białą kolorystyką, dodaje logotypowi prestiżu – mówi Katarzyna Grzybczak, Dyrektor Marketingu Noble Bank.

Noble Bank – Bank na pokolenia

Noble Bank jest pionierem na rynku profesjonalnego private bankingu w Polsce – jako jedyny, tworzony był specjalnie z myślą o obsłudze najbardziej wymagających Klientów. Dzięki temu, poczynając od klasy doradztwa i kończąc na charakterze placówek, jego oferta od początku odpowiadała najwyższym światowym standardom, cechując się innowacyjnością oraz elastycznym podejściem. Private Bankerzy, którzy zarządzają na co dzień majątkami Klientów, to najwyższej klasy doradcy, ale też często, z biegiem lat, biznesowi powiernicy i przyjaciele domu. Filozofię Banku doskonale oddaje hasło przewodnie „Noble Bank. Bank na pokolenia” – to bank, który doskonale zna swoich Klientów i daje im poczucie  bezpieczeństwa, tak ważne, gdy w grę wchodzi zarządzanie rodzinnym majątkiem. W 17 luksusowych oddziałach Noble Banku, zlokalizowanych w centrach największych polskich miast, pracuje ponad stu private bankierów, wspieranych dodatkowo przez rozbudowane zespoły ekspertów z zakresu inwestycji, doradztwa podatkowego czy nieruchomości, maklerów, a także 30-osobowy zespół Noble Concierge.

Czym  wyróżnia się najwyższy standard private banking w Noble Banku?

Źródło: Getin Noble Bank