Logowanie odciskiem palca w aplikacji mobilnej eurobanku

eurobank wprowadził możliwość logowania do aplikacji mobilnej za pomocą odcisku palca. Funkcjonalność jest dostępna w urządzeniach mobilnych firmy Apple z systemem iOS, w wersji min. iOS8, wyposażonych w czytnik linii papilarnych Touch ID. 

Wykorzystanie mechanizmu Touch ID pozwala na nowy sposób logowania do bankowości mobilnej. Klient nie musi już podawać kodu PIN do aplikacji, aby uzyskać dostęp do swoich finansów. Wystarczy przyłożyć  palec do czytnika wbudowanego w urządzenie mobilne, a mechanizm firmy Apple porówna odcisk z zarejestrowanym uprzednio wzorcem. Jeśli odciski będą zgodne, Klient zostanie zalogowany do zakładki Moje Finanse. Ten sposób logowania nie pozwala na dostęp do modułu służącego do autoryzacji operacji – tokena GSM.

Logowanie za pomocą odcisku palca jest opcjonalne – Klienci mogą cały czas korzystać z możliwości logowania się do aplikacji poprzez kod PIN.

Aplikacja eurobank mobile nie przechowuje, nie przetwarza ani też nie ma dostępu do zeskanowanych przez użytkownika odcisków palców. Aplikacja korzysta z mechanizmu firmy Apple, gdzie to urządzenie rozpoznaje czy odcisk palca jest zgodny z odciskiem wzorcowym, a dane dotyczące linii papilarnych przechowywane są lokalnie na urządzeniu.

Aby skorzystać z logowania do aplikacji eurobanku za pomocą Touch ID należy spełnić następujące warunki:

_______________

Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem. Szczegóły oferty, w tym Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.

 

Euro Bank S.A.