Lokata z Funduszem w ofercie PKO Banku Polskiego

Oferta oszczędnościowa PKO Banku Polskiego została wzbogacona o nowy produkt łączący bezpieczeństwo lokaty terminowej z możliwością osiągnięcia wyższych zysków z tytułu wzrostu wartości jednostek funduszy inwestycyjnych.

Wybierając najnowszy produkt banku klienci połowę środków deponują na rocznej lokacie terminowej o stałym oprocentowaniu wynoszącym 5,05% w skali roku. Druga połowa zaś inwestowana jest w wybrany fundusz inwestycyjny. Klient wybrać może jeden z wymienionych poniżej funduszy wchodzących w skład PKO Parasolowy:

PKO Stabilnego Wzrostu Plus i PKO Akcji Plus osiągają jedne z najlepszych wyników inwestycyjnych w grupie porównywalnych funduszy.

Dzięki połączeniu lokaty z funduszem klienci zyskują możliwość osiągnięcia większych zysków niż ze standardowej lokaty, nie muszą także mieć doświadczenia w samodzielnym inwestowaniu w TFI. Nowy produkt PKO Banku Polskiego jest także łatwo dostępny, ponieważ minimalna kwota wpłaty wynosi jedynie 2 tys. zł. Lokata z Funduszem oferowana jest do 31 sierpnia 2010 r.

Już od dłuższego czasu oferta oszczędnościowa PKO Banku Polskiego jest wzbogacana kolejne produkty. Bank oferuje konta oszczędnościowe w PLN a także w EUR, CHF, USD, lokaty terminowe 3+3, 6+6, 9+9 umożliwiające wybór okresu oszczędzania, cyklicznie prowadzi subskrypcję produktów strukturyzowanych. Oferta uwzględnia zróżnicowane oczekiwania klientów.

Trafność tej polityki potwierdzają badania MillwardBrown SMG/KRC „Klienci Banków w Polsce 2009”, monitorujące rynek bankowych usług detalicznych. Wynika z nich, że blisko połowa klientów posiadała w minionym roku oszczędności w bankach. Z produktów oszczędnościowych najchętniej wybierano standardową lokatę. Ten produkt wskazało 25 proc. ogółu respondentów i aż 29 proc. klientów PKO Banku Polskiego. Posiadanie konta oszczędnościowego wymieniło 22 proc klientów banków oraz 23 proc. osób korzystających z oferty PKO BP. Natomiast inwestowanie w fundusze inwestycyjne wskazało 10 proc. respondentów i aż 13 proc. badanych klientów PKO BP.

Źródło: PKO Bank Polski