Lotos rozszerzył płatności mobilne Pay&Go na 321 stacji

Koncern Lotos rozszerzył zasięg usługi Pay&Go. Obecnie za pomocą płatności mobilnych można uregulować rachunek za paliwo na 321 stacjach tej marki. Firma zapowiada wdrożenie kolejnych funkcji do aplikacji, m.in. możliwość obsługi pojazdów elektrycznych.

Za pomocą aplikacji mobilnej Lotos Pay&Go można uregulować należność za paliwo bez konieczności wchodzenia do budynku stacji. Do tej pory, w ramach pilotażu można było korzystać z aplikacji na 15 stacjach. Przed wakacjami firma rozszerzyła zasięg usługi na wszystkie stacje własne Lotosu.

– Chcemy przygotować się na wzmożony ruch wakacyjny, dlatego zależało nam na uruchomieniu usługi LOTOS Pay&Go na większości stacji jeszcze przed wakacjami. Płatność mobilna to bezpieczny sposób przeprowadzenia transakcji, szczególnie w dobie pandemii. Takie rozwiązanie jest także idealne dla osób niepełnosprawnych czy rodziców z małymi dziećmi – mówi Wojciech Weiss, prezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa.

Jak zapłacić za paliwo za pomocą Pay&Go?

Aplikację Lotos Pay&Go można pobrać bezpośrednio z AppStore, Google Play oraz AppGallery. Możliwe jest też korzystanie z wersji przeglądarkowej na stronie: https://pay.go.lotos.pl/pwa/#/. Firma zapowiada, że wkrótce w aplikacji pojawią się nowe funkcje. Docelowo będzie można również kupić inne produkty dostępne na zewnątrz stacji a także zapłacić w ramach jednej transakcji za dwa tankowania np.: benzyna i LPG. Do aplikacji włączona zostanie także obsługa pojazdów elektrycznych.

Lotos to kolejny koncern, który zdecydował się na wdrożenie płatności mobilnych przy dystrybutorze. Pionierem na tym rynku był Orlen, który udostępnił płatności Orlen Pay w 2018 r. Swoje płatności mobilne ma też sieć stacji Circle K.

WB/Lotos