Europ Assistance Polska wraz z Chartis Europe uruchomiły pakiet ubezpieczenia wraz z ochroną assistance dla podróżujących liniami Finnair.
Oferta ubezpieczenia podróżnego wraz z assistance skierowana jest do klientów biur podróży oraz kupujących bilety bezpośrednio u przewoźnika. Ubezpieczenie oraz assistance obejmuje swoim zakresem zdarzenia na terenie Polski oraz całego świata. Warunkiem przystąpienia do ubezpieczenia jest zawarcie
– Finnair jest kolejnym partnerem biznesowym, który zaufał bogatemu doświadczeniu Chartis Europe w dostarczaniu programów ochronnych dla swoich pasażerów. Umowa pomiędzy Chartis a Finnair ma charakter regionalny, co dobitnie świadczy o naszej pozycji w Europie. – mówi Anna Wieconkowska, Travel Manager w firmie Chartis Europe SA Oddział w Polsce.
Usługi assistance oferowane przez Europ Assistance Polska zapewniają podróżnym pomoc w nagłych sytuacjach, takich jak: opóźnienie odlotu lub dostarczenia bagażu do 12 godzin, powrót w nieplanowanym terminie lub nagłe przerwanie podróży. Ponadto, Europ Assistance Polska zapewni organizację i pokrycie kosztów takich świadczeń, jak: wysłanie środków farmaceutycznych, wizyta lekarska lub transport ubezpieczonego do placówki medycznej. Na pomoc liczyć mogą również bliscy poszkodowanego, gdyż firma zorganizuje ich transport do ubezpieczonego, wizytę lub przekaże im wiadomości od ubezpieczonego. Assistance oferowane wraz z ubezpieczeniem Chartis Europe zapewni ponadto w razie potrzeby organizację i pokrycie kosztów prawnika.
– W podróży nie wszystko można zaplanować, dlatego tak ważne jest posiadanie ubezpieczenia i ochrony, która pomoże nam w nagłych sytuacjach. Assistance oferowane klientom Finnair ma szeroki zakres i może okazać się bardzo pomocne. Szczególnie w sytuacjach gdy niezbędna będzie konsultacja lekarza bądź prawnika – mówi Urszula Szwarc, Key Account Manager Europ Assistance Polska.
Źródło: Europ Assistance Polska