Lukas Bank i Janmedia dla studentów

Oprócz prezentacji oferty studenckiej w serwisie przygotowano dodatkowe atrakcje, m.in. konkurs wraz z nagrodami dla osób, które napiszą najciekawsza historię studencką, możliwość pobrania legalnej muzyki w postaci plików mp3 czy zdobycia aktualnych informacji na temat imprez w 11 największych ośrodkach akademickich. Aby przybliżyć i wytłumaczyć studentom świat finansów stworzony też został specjalny dział z poradami, w którym dwoje doradców banku, Dorota i Konrad, odpowiadają na pytania klientów. Wizerunki tych osób można zobaczyć na stronie, można też przeczytać ich odpowiedzi na zadane przez studentów pytania. Język komunikacji na stronach jest bliższy językowi studentów niż oficjalnemu nazewnictwu bankowemu. Aby zwiększyć sprzedaż i ruch na stronie przygotowano też dodatkowe bonusy za założenie konta polecenie strony innym użytkownikom.

„Stwierdziliśmy, że studenci są na tyle ciekawą i odmienną grupa internautów, iż postanowiliśmy stworzyć strony odbiegające od konwencji stosowanej w serwisach finansowych. Z założenia chcieliśmy, by oferta banku wiązała się z treściami, które są atrakcyjne dla studentów. Postawiliśmy więc na kreację odważną i wyróżniającą się agresywnym layoutem. W serwisie zawarliśmy połączenie funkcjonalności serwisu finansowego z funkcjonalnością portalu społecznościowego. Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie całości stron nawiązaliśmy współpracę z nowymi partnerami zewnętrznymi i skoordynowaliśmy ich działania z nasza infrastrukturą informatyczną oraz departamentami wewnętrznymi banku. By móc w pełni zrealizować projekt wybraliśmy ofertę agencji Janmedia, która ze względu na innowacyjność i świeżość w największym stopniu odpowiadała naszym oczekiwaniom” – powiedział Arkadiusz Łatko, Web Marketing Manager, prowadzący projekt strony ze strony LUKAS Banku.

„W ciągu 20 dni roboczych stworzyliśmy model współpracy pomiędzy kilkoma podmiotami zaangażowanymi w projekt. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowane narzędzia marketingowe oparte na społecznościach i konkursach. Ponadto całość uruchomiliśmy na profesjonalnym systemie CMS z zapewnieniem wszystkich wytycznych SEO. Uważam ten projekt za świetny przykład tego jak nowatorskie pomysły mogą być błyskawicznie wdrażane dzięki zaangażowaniu wszystkich stron”- mówi Tomek Karwatka z Janmedia

Całość działań, od momentu rozpisania przetargu na wybór agencji interaktywnej do momentu oficjalnego uruchomienia serwisu zamknęła się w okresie niecałych 4 tygodni.