Lukas Bank to najbardziej przyjazny klientom bank wg rankingu Gazety Prawnej

LUKAS Bank został doceniony m.in. za elektroniczny dostęp do usług bankowych, możliwość szybkiego uzyskania informacji na infolinii, wydłużony czas otwarcia placówek i ich dostępność w weekendy.
„Cały czas rozwijamy sieć placówek bankowych i centrów kredytowych, poszerzamy funkcjonalność naszej Infolinii oraz LUKAS e-Banku. Przez lata wypracowaliśmy własny model obsługi Klientów. W rezultacie w naszych placówkach proste operacje wykonuje się w maksymalnie krótkim czasie po to, aby doradcy mogli poświęcić więcej czasu na doradztwo Klientom. Mamy ambicję bycia bankiem uniwersalnym. Chcemy być dla Klientów bankiem pierwszego wyboru, bankiem z którym Klienci będą chcieli związać się na długie lata – komentuje wyniki rankingu Romuald Szeliga, Prezes LUKAS Banku.
W rankingu Gazety Prawnej ocenie zostało poddanych 20 najpopularniejszych banków na polskim rynku detalicznym, posiadających tradycyjne placówki bankowe. Sprawdzana była liczba placówek i liczba bezprowizyjnych bankomatów, długość otwarcia poszczególnych placówek, szybkość połączenia z infolinią czy jakość internetowego serwisu transakcyjnego.
Kolejne miejsca w rankingu zajęły Nordea Bank i ING Bank.
To nie pierwszy tytuł przyjaznego banku dla LUKAS Banku. We wrześniu LUKAS Bank został uznany za Najbardziej Przyjazny Bank Newsweeka. Najwyższe noty otrzymał wówczas za jakość obsługi i placówki. Ranking Newsweeka LUKAS Bank wygrał po raz 4.