LUKAS Bank został doceniony m.in. za elektroniczny dostęp do usług bankowych, możliwość szybkiego uzyskania informacji na infolinii, wydłużony czas otwarcia placówek i ich dostępność w weekendy.
„Cały czas rozwijamy sieć placówek bankowych i centrów kredytowych, poszerzamy funkcjonalność naszej Infolinii oraz LUKAS e-Banku. Przez lata wypracowaliśmy własny model obsługi Klientów. W rezultacie w naszych placówkach proste operacje wykonuje się w maksymalnie krótkim czasie po to, aby doradcy mogli poświęcić więcej czasu na doradztwo Klientom. Mamy ambicję bycia bankiem uniwersalnym. Chcemy być dla Klientów bankiem pierwszego wyboru, bankiem z którym Klienci będą chcieli związać się na długie lata – komentuje wyniki rankingu Romuald Szeliga, Prezes LUKAS Banku.
W rankingu Gazety Prawnej ocenie zostało poddanych 20 najpopularniejszych banków na polskim rynku detalicznym, posiadających tradycyjne placówki bankowe. Sprawdzana była liczba placówek i liczba bezprowizyjnych bankomatów, długość otwarcia poszczególnych placówek, szybkość połączenia z infolinią czy jakość internetowego serwisu transakcyjnego.
Kolejne miejsca w rankingu zajęły Nordea Bank i ING Bank.
To nie pierwszy tytuł przyjaznego banku dla LUKAS Banku. We wrześniu LUKAS Bank został uznany za Najbardziej Przyjazny Bank Newsweeka. Najwyższe noty otrzymał wówczas za jakość obsługi i placówki. Ranking Newsweeka LUKAS Bank wygrał po raz 4.