Wdrożona usługa ułatwi wszystkim klientom posiadającym konto w LUKAS Banku dokonywanie zasileń telefonów na kartę. Dotychczas klienci mogli doładować telefon po przekierowaniu ze stron banku na stronę właściwego operatora. Płatność była realizowana przy pomocy przelewu bankowego.
– Kierując się dobrem i wzrostem poziomu obsługi swoich klientów umożliwiliśmy przeprowadzenie transakcji bezpośrednio z konta bankowości elektronicznej – mówi Adam Stankar – Manager Bankowości Elektronicznej z LUKAS Banku.
Transakcję zasilenia telefonu można przeprowadzić logując się do bankowości internetowej banku i wybraniu opcji z menu głównego. Po wskazaniu swojego operatora, podaniu numeru telefonu i kwoty doładowania oraz dokonaniu płatności transakcja zostaje zrealizowana. Ułatwieniem wykonywania kolejnych operacji doładowania jest możliwość stworzenia listy telefonów, które będą zasilane w przyszłości. Skraca to czas przeprowadzenia transakcji i eliminuje ewentualne pomyłki, polegające np. na błędnym wpisaniu zasilanego numeru.
– Przeprowadzenie transakcji jest obecnie bardziej bezpieczne i jednocześnie intuicyjne, system jest tak przygotowany, aby jak najszybciej i najsprawniej dokonać zasilenia – dodaje Adam Stankar.
Obsługa systemu od strony technicznej realizowana jest przez spółkę Blue Media.