Łukasz Piasta wzmacnia WEBER SHANDWICK

Do zespołu agencji Weber Shandwick dołączył Łukasz Piasta, który będzie odpowiadał za doradztwo strategiczne i obsługę klientów z branży finansowej, a także udział w międzynarodowych projektach Weber Shandwick.

– Cieszę się, że udało się nam pozyskać menedżera, który wnosi do zespołu Weber Shandwick długoletnie doświadczenie w obszarze komunikacji, połączone z dogłębną znajomością branży finansowej – mówi Waldemar Leszczyński, partner zarządzający Weber Shandwick Polska. – Jestem przekonany, że pozyskanie Łukasza Piasty zagwarantuje nam nie tylko wysoką jakość doradztwa i obsługi klientów finansowych, ale przyczyni się też do dalszego rozwoju tego obszaru działalności agencji – dodaje Waldemar Leszczyński.

Łukasz Piasta komunikacją marketingową zajmuję się od ponad 15 lat. Ostatnio w Skarbiec Asset Management Holding, gdzie odpowiadał za komunikację marketingową i PR. Wcześniej, w latach 2005 – 2011, zajmował się sferą komunikacji korporacyjnej i PR Banku DnB NORD Polska, a w trakcje przejmowania i łączenia z Bankiem BISE był odpowiedzialny za komunikację w tym procesie oraz integrację obszarów marketingu i komunikacji obu banków.

Łukasz Piasta był też niezależnym konsultantem – świadczył usługi doradztwa z zakresu marketingu, komunikacji korporacyjnej i PR dla spółek sektora finansowego, doradzał Stowarzyszeniu Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych (obecnie Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami) – m.in. przy projekcie Indywidualnych Kont Emerytalnych (IKE).

Wcześniej Łukasz Piasta pracował w – należącym wówczas do BRE Banku – Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych SKARBIEC, gdzie odpowiadał za działania marketingowe i PR, wprowadzał na rynek nowe typy funduszy inwestycyjnych – m.in. pierwszy na polskim rynku fundusz gwarantowany, fundusze inwestycyjne zamknięte, fundusz technologiczny, a także w Konsorcjum Raiffeisen Atkins (firma zarządzająca jednym z Narodowych Funduszy Inwestycyjnych), gdzie odpowiadał m.in. za pozycjonowanie funduszu na rynku oraz działania marketingowe i PR związane z debiutem giełdowym.

W agencji Weber Shandwick Łukasz Piasta będzie odpowiadał za doradztwo strategiczne i obsługę klientów z branży finansowej, będzie też zaangażowany w projekty międzynarodowe Weber Shandwick oraz działania new business.

Agencja Weber Shandwick
Weber Shandwick jest jedną z największych firm public relations z biurami działającymi na wszystkich rozwiniętych rynkach świata. Agencja specjalizuje się w przygotowywaniu strategii komunikacji marketingowej oraz doradztwie związanym z komunikacją korporacyjną. Weber Shandwick otworzył swoje biuro w Polsce w 2006 roku. Agencja działa w strukturze McCann WorldGroup.

Źródło: Weber Shandwick